Gå til innhold

kan jeg spise dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurte på om jeg skulle lage makaroni med fløte saus og hive skinke oppi. men så lurer jeg. kan jeg spise den kokte skinken som er i disse hermetikk boksene???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt som er kokt/stekt/gjennomvarmet er trygt å spise.

Skrevet

jepp :) kokt skinke er som navnet sier KOKT, altså trygt :)

Skrevet

men dere vet hva bokser jeg mener??????? de med 3 runde kanter??

Skrevet

Hehe jada jeg veit hva hermetisk kokt skinke er ;) Men det er jo fremdels KOKT skinke... skjønner ikke helt problemet?

Skrevet

He he, ikke jeg heller. Er berre livredd for å putte i meg noe jeg ikke skal

Skrevet

Tro meg: hermetisk, kokt skinke kan du ete i bøtter og spann, så lenge den ikke har stått åpnet i kjøleskapet i tre uker og fått grønn pels :D

Skrevet

HAHAHAHAHAHAH, det der var litt morsomt. neidu, den har ikke noe grønnt på seg, for den skal kjøpes HELt ny i dag. Å ikke har jeg for vane å ete matvarer med grønn pels

Skrevet

Var ei som kommenterte det til meg da hun fikk høre jeg var gravid... "husk at du ikke skl spise mat med mugg på nå da!!!" som om jeg gomler innpå mugla brød og pølse til vanlig liksom...hehe..... blåmuggost deriot er jeg veldig gla i , men mugla matvarer generelt lar jeg stort sett få bo i søpla - uansett om jeg er gravid eller ikke :)

Skrevet

det er ikke mitt første valg kan man si. jeg er livredd for å spise mat som jeg kan ha en liten mistanke om at kan være dårlig. Så nei takk til mugglet mat

Skrevet

Klart du kan spise det. Hørtes godt ut...... Det skal jeg lage en dag også ;o)))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...