♫ rockesmurf og smurfejenta♥ Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 synes det er kjempe vanskelig jeg. Er Frida veldig vanlig, hvilke er mest poppis av de tre?? hva ville dere ha valgt.? Ønsker også å ha ett mellomnavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Frida og Thera er mest poppis, jeg ville klart valgt Pia, det går letti utlandet, og brukes om jen te på dialekt her i landet, og det er jo litt koselig. Kan kombineres med omtrent alle mellomnavn, siden det er såpass enkelt og nøytralt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 syns Thea er det fineste navnet =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 1) Frida 2) Pia 3) Thea Jeg oppfatter Thea som mest poppis, men Frida er kanskje litt poppis det også. Fint er det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Del Skrevet 18. september 2006 Frida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snart4:) Skrevet 18. september 2006 #6 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg skal kalle min datter for Frida. Så jeg vil si Frida. Men synes også at Pia er veldig fint. Ikke så vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 Liker Frida best. Det er vanlig, men ikke oppbrukt etter min mening. Pia og Thea er også fine navn, men litt kjedelige. Men de passer jo fint i dobbeltnavn! Frida synes jeg er penest alene, og vanskelig å kombinere med andre navn. Mellomnavn til Pia eller Thea: Sofie Helene Josefine Karoline Sandrine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå