Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Har hatt mensmurringer i nedre del av magen i noen dager nå som kommer mest ved ståing og aktivitet, og i går begynte det med litt seig gul utflod med spor av blod (hadde det på morgenen i dag og)... magen strammer seg mye i løpet av dagen også (kynnere), men ikke vondt da. I dag er jeg litt sliten i kroppen, tok meg nettopp en dusj og ble litt uvel/kvalm der jeg sto...hmmmm! Kan det ha vært all sjokoladen jeg spiste?? hihi Hva skjer med kroppen min? Er riktignok 3 dager over termin... og har så lyst til å bli ferdig. Takker for svar )
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Næmen, der er du ) Har ikke sett så mye til deg her (men jeg har ikke vært her så mye heller de siste dagene, da, hihi). Jeg har det litt sånn jeg også, bortsett fra utfloden..Men nå går jeg og kjenner etter tegn HELE tiden også, det gjør sikkert du også! Hadde et lite håp om at bebisen ville være mer utålmodig enn sin søster (gikk 14 dg. over med henne), men NEIDA..Er 9 dager over nå. Uansett; krysser fingre for at det skjer noe med deg snart! (og krysser jammen litt for meg selv også). Lykke til og heia oss!)
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2006 Hei ) Ventet egentlig bare på fødselshistorien din jeg nå..hihi! Har ikke vært så aktiv her i det siste nei...vært litt deppa for at ting ikke skjer. Men så vet jeg ikke hva jeg venter på heller da...derfor veldig usikker. Lillegutt kom med planlagt ks 5 dager før termin som jeg sikkert har sagt, og var ikke nærheten av "fødselsubehag". Det er en psykisk knekk å gå over termin har jeg funnet ut..Stakkars deg også! Ja, for det er lov å synes synn på seg selv. Har hørt om den berømte slimproppen...er det den som kanskje har gått hos meg i rykk og napp.. men det sies vel at den ikke har noen sammenheng med fødselen.. Jeg må vel bare vente som alle andre ( Setter meg godt til rette i sofan igjen jeg og spiser mer sjokolade...nyter den siste halvtimen før jeg skal lage middag....for snart er mann og barn tilbake i huset igjen.
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Å nei, du..ikke no fødselshistorie her i gården, nei! Huff, jeg prøver så godt jeg kan å manne meg opp og si at jeg koser meg hjemme - og det gjør jeg jo også - men NÅ vil jeg bli ferdig ) Har jo lyst til å se denne lille som jeg har ventet en evighet på! Vi får sitte sammen og gomle sjokolade til det plutselig sier Pang, hehe. Har fått time til overtidskontroll på Riksen til fredag, men ikke søren om jeg orker å gå heeeeeelt dit, er jo en evighet, jo!. Kommer til å gnage av tapeten på veggen! Det kan nok være slimproppen, ja, selvom den kan gå ukesvis før man føder..Men man har jo lov til å håpe, ikke sant? ) Vi snakkes vel, lov meg å si i fra med en gang det skjer no, da. Skal gjøre det samme )
Propellen-74 - termin 09.09.06 Skrevet 19. september 2006 #5 Skrevet 19. september 2006 dytter litt på denne, jeg..
Lite nurk i magen, født 25.09 Skrevet 19. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. september 2006 Hei ! I dag har jeg vært hos jordmor...ting begynner å skje.JIPPI Hun foretok en underlivsundersøkelse og det viser seg at jeg har 2 cm åpning, nesten utflatet mormunn (mangler bittelittegrann), er myk og rett der inne ) Viser seg at disse mensmurringene gir resultater ! Måtte bare fortelle deg ..har litt sommerfugler i magen jeg nå...hihi Fikk overtidstime allerede til fredag på sykehuset, hvis ikke noe har skjedd til det...får ikke lov å gå lengre pga høye SF mål og små bekkenmål... Babyen kan ikke ligge der inne å fete seg opp for mye ) Skjedd noe med deg a ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå