Gå til innhold

Kan kynnere være rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært våken i hele natt,med VONDE kynnere,tror jeg iallefall,de var ganske tette i noen timer,har fortsatt utover dagen i dag.Har vært plaget med kynnere de siste ukene,men ikke så vonde..Kan det være at det faktisk er rier?Var på kontroll i dag,fant blodspor i urin,uten at jeg selv merker det,men det er jo noe..Er 40+4 i dag,så det burde jo begynne å skje noe.Jordmor skjekket meg ikke der nede,har aldri gjort det.Hadde jo håpet hun kunne si om det var modent,åpning..Har 9 mil til sykehus,så det er jo ikke bare å stikke innom der heller....ÅÅÅÅÅÅÅ,blir så frustrert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke umulig at noe er i ferd med å skje da....

Går jo an å ta en telefon til føden og snakke litt ned noen der.

Kansje også spesielt fordi du har lang reisevei...

Skrevet

Så rart av jordmor å ikke sjekke deg over termin, hmm...

Men, så lenge riene er vonde og regelmessige nede i hvert 10.minutt, så bør du dra på sykehuset. De skal være GANSKE vonde....

Skrevet

Trodde jeg kom til å kjenne forskjell på rier å kynnere når det kom,har jo vert gjennom det en gang før,men har jo hørt mange som ikke trodde at det var ordentlige rier,før det var kommet ganske langt.Vil bare ikke risikere å måtte dra til føden for å bli fortalt at det ikke er noe,å sendt hjem igjen,er jo litt flaut..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...