lana<3 Skrevet 23. september 2006 #51 Skrevet 23. september 2006 Altså hallo og god morgen jenter...hvordan er formen idag? Jeg ble litt desperat etter kl tolv inatt og laget meg en heksedrikk av biola,kanel, bringebærblader og 2 ss lakserolje.... det skjedde ingenting...fikk et par kraftige kynnere så var det over...babyen sov seg gjennom dette i tillegg...hun har morgengymmen sin nå...så dette var jo kjedelig i tillegg så er jo dette termindagen min... så jeg er nok immun mot kjerringråd ser det ut til....hmmmm...
Gjest Skrevet 23. september 2006 #52 Skrevet 23. september 2006 Jeg er fortsatt høygravid og glad for det:) Det minste tegn til forandring i kroppen gir meg høy puls. I dag kjennes det ut som jeg skal ramle om hele tiden. Kroppen har ikke krefter til å holde seg oppe. Hodepine er også blitt noe hverdagslig her i gården. Likevel baker jeg peanøttkake så det suser. Skal bli godt ja! Jeg håper på fødsel etter at min kjære er kommet hjem fra sjøen, men skulle jeg føde i løpet av helga, kommer han ikke til å reise. Vi er like nærvøse begge to og krysser det vi har av fingre og tær.
lana<3 Skrevet 23. september 2006 #53 Skrevet 23. september 2006 Hallo vi må holde denne tråden oppe...må jo se hvem som får først og greier her inne....
Lille sol@ med Frida Skrevet 24. september 2006 #54 Skrevet 24. september 2006 hei, og god søndag til dere alle sammen!!!!!! jeg går fortsatt her og vagger og sliter med influensa.... Håper den går over iallefall snart for jeg hoster jo opp den prinsessa snart..... Ellers har jeg hatt kjempemasse nedpress så magen er langt nede kan man si..... Hodet var jo festet på sist kontroll så nå skjønner ikke jeg hvorfor hun lar vente på seg.... mamma og pappa har vært på feriehuset sitt ( som er nærmeste nabo med mitt hus) i helga.... de har pusset og slipt på barnevogga som har vært min tipp tipp oldefar sin.... Har bestilt madrass i kveld på internett så vi får håpe den kommer kjapt.... ellers er det veldig rolig inne i magen...... fra 100 % til 30 % aktivitet for å si det sånn..... Ellers ingen kynnere....sååååååå dumt atte....
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 24. september 2006 #55 Skrevet 24. september 2006 Og jeg venter, og venter, og venter.... Men ingenting skjer. 5 dager overtid nå, men ser ikke ut til at babyen har tenkt og se dagens lys enda. Jeg er så lei nå, kjenner at det begynner og gå skikkelig utover humøret. Leste på BIM idag, ved mors 41 uker, at når man gikk over terminen skulle man inn til ultralyd, og CTG-undersøkelse og diverse. Men her hvor jeg bor blir man ikke sendt på sykehuset for slike undersøkelser. Ved den 7. dagen over, så skal man til sin lokale jordmor, hvor hun sjekker urinprøve, vekt, symfysemål og fosterlyd. Det er alt. Så vel 14.dag over, så skal man inn på sykehuset for vurdering om evt igangsetting av fødsel. Ble litt engstelig når jeg så dette sto på BIM, for det sto at det burde gjøres for å se at babyen har det bra. Hvordan er det der dere bor?
krølle... Skrevet 25. september 2006 #56 Skrevet 25. september 2006 Her ser det ut til at det endelig er begynt å skje noe. (Jippiauau!!) menstermin i går og UL termin i morgen, så det passer jo perfekt! La meg litt før midnatt, og fikk umiddelbart små vondter nederst i magen. Dette har jeg hatt et par timer hver natt i det siste, så jeg tenkte ikke så mye over det. Ca 02 begynte det å bli noe ubehagelig, og siden jeg ikke fikk sove, tok jeg tiden på vondtene. Fra 8-11 minutter mellom... ikke akkurat noe å skryte over. 05 var jeg en snartur på do og fant ut at jeg slimer blod.. det MÅ da bety at noe er på gang? Etter dette kom vondtene oftere, nå med 2-5 min mellomrom... Sånn holdt det seg til Manni sin vekkerklokke begynte å synge litt før 7. Sto opp jeg også, da det begynte å bli vel ubehagelig å ligge stille. Veldig dårlig tiltak!!! Vondtene ble dobbelt så vonde og kommer nå med 2-3 min mellomrom. Varer i ca 1 min. Håper virkelig ikke dette er maserier eller noe tull, for da kommer jeg til å hoppe fra verandaen når de ekte sakene setter i gang! Får se hva dagen bringer! Håper på det beste og frykter det værste... Ha en fin dag!
Lille sol@ med Frida Skrevet 25. september 2006 #57 Skrevet 25. september 2006 Oj sååååå fint da, men skal du ikke ringe til føden og komme deg dit for kontroll?? Jeg har to barn fra før, og styrtfødsler så med de stakkar minuttene du har i melmrom hadde jeg måttet dratt jeg.... Men nå er det ikke lenge til du får babyn din i armene dine da..... Lykke til og hold oss oppdatert da???
Lille sol@ med Frida Skrevet 25. september 2006 #58 Skrevet 25. september 2006 lailaelin hvordan går det med deg da??? Har riene tatt seg opp til deg?
lana<3 Skrevet 26. september 2006 #59 Skrevet 26. september 2006 Heia...det har gått opp og ned hele tiden og stoppet tilogmed opp i flere timer...er så lei nå at jeg kan ik få sagt det..og jeg er totalt desperat etter å få babyen ut..snudde meg for noen timer siden og fikk tydeligvis press på puppen for det sprutet rett på skjermen her...tenkte jeg da skulle prøve meg på nipplestimulering for å få fart på riene...hmmm..fikk fylt opp en tutteflaske m melk og et uringlass til jordmoren min imorgen de trodde ik jeg kunne ha så mye melk...men det ble ik no fart i no sammentrekninger....er bare kvalm og dårlig... Er sååååååååååååå sliten at skjer det ik no snart så tar jeg steget ut og blir satt igang...verdens jæveligste svangerskap...kan like godt bare få en pyton fødsel m det samme..alt for å bli ferdig nå.....er særdeles frustrert, sliten,syk,sengeliggende og driiiiiiiiitlei....
Lille sol@ med Frida Skrevet 26. september 2006 #60 Skrevet 26. september 2006 lailaelin.... stakkar, virkelig du har min store sympati nå.... Jeg følermeg dritt selv, men når jeg leser inne på sidene her om deg blir det bare blåbær i sammenligning.... Jeg har hatt falske alarmer i en og en halv uke nå, og jeg har to styrtfødsler bak meg så jeg er liksom i beredskap på å komme meg avgårde fort som faan... Skjønner frustrasjonen din, men er det ikke mulighet for deg å bare slappe av og sette deg eller kegge deg og ta livet så godt som mulig med ro da? jeg vet det høres sprøtt ut, men kanskje lille jenta di er klar for å komme ut når mamma bare slapper av og at hun da merker at du er klar???? nei, vet sannelig ikke hvordan jeg skal trøste deg jeg vennen...... Vi kan jo holde tråden her oppe jeg og du, sååå får vi håpe noen av de andre stikker innom og gjør opp status etterhvert også?
lana<3 Skrevet 26. september 2006 #61 Skrevet 26. september 2006 ja skulle gjerne slappet av...skal inn til samtale på sykehuset idag etter jeg har vært hos jordmor...blir nok satt igang en av de nærmeste dagene hvis det ik skjer no selv... skulle gjerne slappet av men bekkenet er løst så føler jeg nærmest mister pusten med en gang jeg glemmer meg av og slapper av for da knekker det ut av posisjon og utløser en rekke ting....har fått så mye vann i kroppen også denne uken så våkner av vondter der også...og det merkelige er Fingrene BEVEGER seg på egenhånd når de er på sprekkenivå..våkner av verkende fingrer som beveger seg...helt sprøtt..viste jordmora dette og hun sa bare at hun hadde sett verre... Ja hvor er det blitt av de andre...alle stukket av for å føde eller hva...hi hi:)
Lille sol@ med Frida Skrevet 26. september 2006 #62 Skrevet 26. september 2006 Da hadde det kanskje vært en befrielse å bli satt igang da.... Fingre som beveger seg selv... hmmmm få de til å bake boller da?!!! jeg vil ha boller!
lana<3 Skrevet 29. september 2006 #63 Skrevet 29. september 2006 Du hvordan går det m dere her på tråden??? Noen som har født eller??
3barns mamma Skrevet 29. september 2006 #64 Skrevet 29. september 2006 Hei hei! Jeg er her ennå... Like fortvila hver dag som kommer... Lille Ludvik har grodd fast i bekkenet mitt tror jeg... Hadde også termin den 23, og begynner å bli VELDIG LEI!!!! Men det ser ut som de fleste har dratt...Heldig de
lana<3 Skrevet 29. september 2006 #65 Skrevet 29. september 2006 Gjesp....zzzzZZZZ..jeg vil til drømmeland...men det vil ikke vannkroppen og bekkenet :.(
Gjest Skrevet 29. september 2006 #66 Skrevet 29. september 2006 Sukk... Ja, jeg er jo selvsagt også her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå