Gå til innhold

topp forlenger/ lange tynne bomullsgensere

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor får jeg tak i dette i trondheim? alt glipper i midjen

Fortsetter under...

Skrevet

Vet ikke - men jeg bruker lange singleter under alle t-skjorter og gensere nå om dagen, da slipper du at du går med magen bar... Ellers fikk jeg et supert tips av ka-ping her for litt siden: klipp av stroppene på en singlet, og bruk den som et "magebelte" under gensere og t-skjorter, det funker faktisk bra!!

Skrevet

Har sett noen skrive her på bim før, at de selger slike topp forlengere på lindex.. Sånn stoffstykke til å ha på magen, for å slippe få sprekker mellom topper og bukser.

Skrevet

Lindex selger "Tubetopp" til gravide. Den går rett under puppene og god nedover buksa. Du kan prøve en sånn? koster rett rundt hundrelappen bare.

Skrevet

Jeg har kjøpt tre lange bomullsgensere på KappAhl, 2 svarte og en rød med svarte striper. De er kjempefine, og selv om de egentlig ikke er beregnet for gravide er de mer enn lange nok til meg, og jeg har stor mage!! Ta deg en tur dit, de hadde stort utvalg av farger og ulike modeller. (Jeg var på KappAhl på KBS-senteret, men jeg vil tro de har dem på Trondheim Torg og City Syd også.)

Skrevet

Klipp av en singlet og bruk som "tubetopp" på magen :) Foreløpig kan jeg bruke laaange singleter jeg kjøpte i sommer, under fine "vanlige" topper som ikke trenger å være beregnet på gravide. Ser ut til at det kan bli litt vanskelig om en måneds tid, men da går jeg bare over til tubetopp-prosjektet! De hadde sånne ferdige på H&M før, men som ei over skriver så skal de finnes på Lindex (i Trondheim har lindex kun gravid-avdeling på KBS).

Annonse

Skrevet

kom over noen lange singlet på h&m som jeg bruker under gensere,ganske behagelige til billig pris

Skrevet

jada...vi har de toppene du snakket om på Trondheim Torg KappAhl ...jobber der jeg :)

Skrevet

på bik bok har de flere forskjellige lange tynne gensere og singleter som er enda lengre. De er kjempedeilige;) Bruker dem under vanlige gensere eller for seg selv. De jeg kjøpte kostet 149 kr. pr stk, og de har faktisk blitt uunværlige. De er jo ikke beregna på gravide så jeg håper derfor å kunne få bruke dem etter fødselen også

Skrevet

mama-licious har noen kjmpedeilige tank-tops (singleter med brede stropper) som er lange og gode. De koster kr.100,-.

Skrevet

til Kapp-Ahl på Trondheim Torg altså... hehe :)

Skrevet

Polarn o. puret på solsiden har toppforlengere. De koster ca 150 kroner, men de kan jo være verd det likevel. Jeg har klart meg med to avklippede, gamle sinleter og andre lange topper, men kan hende jeg koster på meg en toppforlenger etterhvert.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...