Gå til innhold

kvalme gått over???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg er 10 uker på vei, ligger å skjelver på sofaen mellom doturene...helt forferdelig. skulle egentlig vært på første svangerskapskontroll i dag, men jeg klarer ikke gå, er bare så vanvittig kvalm. tror ikke det er trygt å kjøre bil akkurat nå

Jeg er 8+5 og fortsatt kvalm. Har vært sykemeldt et par uker og regner med at det ikke gir seg med det føste. Men må si at det var oppmuntrende å se at det hadde gitt seg før 12 uker hos mange. Tilbringer dagene på sofaen, men nå har jeg fått trådløs tilkopling til datan og er glad for det.

Alle mine gode forsett om trening og sunn spising gjennom svangerskapet har gått dunken, godt oppstartet men... Håper å kunne ta det kjapt opp igjen. Får i allefall tatt folat nesten hver dag.

Gode tips på hva som hjelper dere tar jeg gjerne i mot!

Hilsen sjokoladepudding til frokost...

jeg har nettopp komt inn på denne siden.jeg har termin 16.april (ca) er ti uker på vei. har vært hos legen for første gang i dag, fikk også sett bebyen på ultralyd...... kjempe spennende, så hele babyen, både armer og bein, og hjertet slo kjempe sterkt. Jeg lurer på dette med bim treff, er det noen som har vært med på det før? hva er ett sånt treff? hva gjør vi? Bor i Bergen forresten..... ;) er det noen andre her fra Bergen, og er det noen treff for oss som skal ha baby i April? klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...