Gå til innhold

Pupper...

mamma til 2 prinsesser :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syntes ikke mine har vokst i det hele tatt, ikke har jeg fått stive brystvorter eller at de har blitt mørkere av farge! Er dette normalt? Derimot er de blitt tørre... Typisk graviditetstegn??? Er 13 uker i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt inntrykk er at det meste er normalt, når det gjelder graviditet. Alt varierer fra person til person :)

Mine pupper har heller ikke vokst (iallfall ikke merkbart - bruker samme bh-str som før jeg ble gravid). Da jeg var 13 uker var de heller ikke mørkere, men det har det blitt nå (er 23+2). Jeg har fått stive brystvorter mye oftere dog.

Men ikke bekymre deg om du "mangler" graviditetstegn. Alt er normalt, omtrent :)

Skrevet

Hehe ! Ok, takk :) Neida er ikke super bekymret, men når du leser i bøker og slike ting, så virker man til slutt høyst unormal fordi man "mangler" mange "typiske" symptomer slik de beskriver det! Men skal roe egget jeg, takk for svar ;)

Skrevet

Hehe bare hyggelig :)

Man får et mer avslappa forhold til alle graviditetstegnene jo lengre på vei man kommer, syns jeg... Men da oppstår nye bekymringer ;)

Jeg har mangla mange symtomper jeg også.. men babyen sparker godt nå, så jeg er iallfall like fullt gravid hehe

Skrevet

Ang størrelse så har ikke mine vokst heller.. men jeg har litt pupper i utgangspunktet.. når det gjelder tørre pupper, så smør de godt inn med olje eller annen krem. Når og hvis du får råmelk, så er visst det veldig bra å knipe ut og smøre utover ;)

Skrevet

har klemt ut råmelken i papir jeg. redd det skal llukte surt av meg. er det større sjanse for at melkeproduksjon går bra når vi får råmelk tidlig i svangerskapet

Skrevet

forresten lurt å smøre puppene uansett..

bruk en god bodylotion

Det kan være med på å forebygge strekkmerker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...