Gå til innhold

Modningsakupunktur i oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har noen erfaring fra et sted i oslo som driver med det, og som eventuelt har hatt hjelp av det?? Jeg har bestilt en time neste mandag ( 2 dager før termin), tilfelle det fortsatt ikke har skjedd noe da. Der koster det 450 kr, og hun anbefalte et par behanlinger. Høres det ok ut??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow, det var stiv pris synes jeg...hvor er dette? Tror Frøyaklinikken og klinikk Fjeld tar 350,-......uten at jeg er 100 % sikker....

Skrevet

det er på bislet naturmedisinske senter...kanskje jeg burde sjekke litt flere steder da?! Takk for svar!

Skrevet

Kari Normann på Balder-Klinikken i Munchsgt. 7 er jordmor og akupunktør. Sjekk ut www.balder-klinikken.no

Mette Kim Groth er også jordmor og akupunktør. Hun holder til på Linderudklinikken tirsdag og torsdag, og på Nordstrand Helse og Velvære på mandag/onsdag/fredag.

Tlf. 99452777 Kr. 450 for første konsultasjon, deretter 300 kr pr. gang.

Jeg går til Mette. Har hatt mer mensvondt og nedpress etter behandlingene. Lurer på om jeg nå har begynnende rier og er i gang med den latente fasen av fødselen. Modningsakupunktur kan hjelpe kroppen i gang, og det kan hjelpe på slik at åpningsfasen går litt raskere. De fleste akupunktører kan gi slik akupunktur, men sjekk at de er godkjente akupunktører. Det er tryggest å gå til en som også er jordmor.

Lykke til!

Skrevet

Takk for tipset, glad og spent! Det er verdt et forsøk!!

Skrevet

sjekk litt rundt :) Både frøyaklinikken og klinikk fjeld driver spesielt med svangerskap og fødsel :-) Hvis du velger klinikk fjeld så spør etter vibeke. Ikke for det, alle der er veldig flinke!

Lykke til!

Skrevet

Jeg går hos Mette på Klinikk 10A på Majorstuen. Hun er utdannet både jordmor og akupunktør så jeg føler meg i meget gode hender. Hun tar 330,- hver gang og ikke mer ved første konsultasjon heller. Absolutt å anbefale!! Hun er helt genial!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...