Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Hei. BUhuuuu! SYns plutselig alle graviditetstegn var borte. Tok test 4+6 dager. Negativ. Har jeg mistet og bare må vente på at det kommer ut, eller kan det variere nivå av HCG så tidlig.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven og Gabriel Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Har du testet positivt tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet tooth Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Stakkars, jeg skjønner du må bli forvirret dersom du tidligere har testet positivt. Jeg ville gått til legen og bedt om en blodprøve for å bli sikker. Normalt vil jo testene vise sterkere og sterkere utslag av HCG, men det kan jo være testen ikke fungerte som den skulle? Så lenge du ikke har fått mensen er det håp. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma&LilleKrølle Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg bare lurte på om du tok denne testen med morgenurin? For jeg hadde det samme forrige uke. Testa positivt 2 ganger samme dag, så skulle jeg teste en siste gang for å vise det til sambo. Men da sto det plutselig "Ikke gravid" på testen. Og jeg ble så utrolig skuffa, det kan ikke forklares hvordan det knøt seg i magen min. Uansett så tenkte jeg at jeg hadde jo hatt 2 positive, og den siste tok jeg kl.19 på kvelden.. så det var nok bare at den siste var for utvanna. Dro til legen idag, og den testen var ganske positiv:) Vil anbefale deg en legetur jeg og. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #5 Del Skrevet 18. september 2006 Nei, jeg tok den midt på dagen på jobben. Fikk det plutselig for meg at jeg måtte teste en gang til før jeg ringte legen for UL. Nå drøyer jeg jo...Buhuuu 2. Nå må jeg vente et par dager før jeg tar ny test. Med morgenurin!!!! Måtte faktisk gå hjem fra jobb. Ble helt satt ut. Anonym en liten stund..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå