Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 34+ 5. I går hadde jeg en liten blødning...kom da jeg var på toalettet, og da jeg tørket meg så var det blod på papiret. Friskt blod, men det var liksom ikke noe vedvarende..tørket det bort, og mer kom det ikke. Ringte legevakten for å være sikker, men legen sa at så lenge jeg ikke hadde vondt noe sted, og at jeg merket liv, så var det ingen fare.

I dag så har det ikke kommet blod, men brunt (det er vel gammelt blod). Ikke store mengder akkurat, og kommer mest da jeg tisser. Tørker, og så borte igjen....

Noen som har hatt noe lignende??? Vet liksom ikke helt om jeg tør å stole på legen da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såvidt jeg har hørt, er det bare større mengder friskt blod som er farlig. Kan sikkert skyldes mye rart, men når det er lite, er det sikkert ikke farlig. At det kommer når du tisser, er vel ikke så rart, da bruker du jo bekkenbunnsmuskler. Jeg synes ofte jeg har mye utflod når jeg går på do, det er vel samme årsak. Fortsetter du å kjenne liv og det kommer lite blod, synes jeg du bør slappe av. Blir du skikkelig redd og blør mye mer, kan du heller ringe legevakt eller sykehus igjen så du får slappet av.

Skrevet

Det er ikke friskt blod lenger....var egentlig bare den ene gangen. Nå er det brunt (fortsatt), men det er jo da gammelt blod på vei ut regner jeg med. Ser ut som det første som kommer da man skal ha mensen.

Det er MASSE liv i magen, spesielt helt nederst i underlivet. Kjennes ut som ungen er på vei ut, men fikk høre at det kan være at hodet fester seg...Tenkte jeg skulle ringe jordmor i dag bare for å sjekke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...