Gå til innhold

Nå er jeg lei meg....

TussiLussi

Anbefalte innlegg

Har sikkert sett at jeg har vært her inne og spørt om hvor raskt man kan starte prøving mm......

Jeg sluttet ikke å blø etter en uke etter utskrapning, så jeg fikk blødningsdempende medisiner... stoppet å blø en dag, men så var det på`n igjen...

På ny UL konstanterte de at det var mye rester igjen, og jeg fikk piller ( methergin) for å få igang en medikamentell abort, som de sa. Trodde jeg var ferdig med aborten, jeg....

Legen jeg var hos ga lite info og virkert ikke så veldig opptatt av mine følelser... fikk nesten intrykk av at jo, det var greit jeg var der, fordi det var jo en planlagt graviditet - og det kan desverre gå slik noen ganger ( i motsetning til provoserte aborter, som ikke hadde noen høy status der i gården, virket det som...)

Ble ikke sykmeldt og skulle ikke ta det mer med ro enn vanlig...

Vel, er det noen her med erfaring fra Menthergin-kur??? Jeg skal ta den i 5 dager. Hva kan jeg vente meg ?????

Det var rester på ca 1.5 cm der inne. Kommer alt samlet? eller ved småblødninger?

Føler meg fryktelig dum her, men vet ikke helt hva jeg skal vente meg.

Fint om noen kan svare meg på dette :-)

Fortsetter under...

Ringte legen min jeg. Godt at det fremdeles finnes noen vettuge eksemplarer av arten :-)

Litt mer beroliget nå - men skjønte at jeg skulle passe meg for feber og infeksjon, da det som ligger igjen kan bli betent. Vel, får bare ta på tolmodighets-hatten litt til da :-)

Hei, jeg skjønner godt du er lei deg. Holdt på slik jeg også etter siste MA. hadde først utskrapning, etter mye masing (mye blødning) kom jeg inn til ny undersøkelse, da fikk jeg stikkpiller som skulle hjelpe. Da jeg kom inn til kontroll etter pillene, fikk jeg beskjed om at alt var ok, noe jeg ikke kunne skjønne da jeg ikke hatt blødd noe etter pillene. Ble sendt hjem, og slik fortsatte det i over en mnd til, styrtblødninger som kom og gikk.. Da maste jeg meg til ny undersøkelse, og fikk da en ny utskrapning. Til og med etter den, sa de at det ikke hadde vært rester, bare koagler/blod. Men da jeg sjekket senere viste det seg at det som var sendt inn til obduskjon etter siste utskrapning inneholdt rester. Så mitt råd til deg er å stå på, ikke gi deg, selv om det kan væe tøft nå som du er spesielt sårbar. De har det ofte litt travelt disse legene.... Lykke til!

Takk for svar :-)

Tror nok jeg skal mase meg til en ny utskrapning om det ikke kommer noe ut med disse pillene ja, er bare på andre dagen enda - men har ikke blødd noe særlig.

Håper jeg slipper flere runder - de kaster jo bort tiden min - skjønner de ikke det - ikke bare legene her som har det travelt - jeg skal jo bli gravid, for pokker !!!! *hehe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...