Gå til innhold

HJELP, Selebukse H&M!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg er liten av vekst og tynn fra før og har kjøpt selebukse på hm, måtte ha m da de var små i vidde, men den er for lang for meg, skulle prøve den i dag og strammet selene. hater å være liten. for selene blir breiere lengre oppe og da får jeg ikke strammet spennene nok, ramler ned fra skuldrene. og om jeg knapper ut til ytterste knapp er jeg redd selene blir enda større,

kjøpte buksa for 1 mnd siden, har lappen på enda,

noen som har erfaring med å bytte spenne? eller noen annen plass hvor de har selebukse for gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er usikker på om jeg har den gamle eller nye modellen!

Skrevet

Syns det blir for dumt og skrive :HJELP, Selebukse H&M! hjelp med store bokstaver! herregud det høres jo ut som det er verdens krise..

slutt og skriv hjelp når det ikke er noe alvorlig!!

Skrevet

synes det er en viss forskjell å rope bare HJELP, men jeg har i det minste tekst bak om hva det angår!

Skrevet

hahaha, er det mulig, åssen folk befinner seg her inne??? lurer veldig på det av og til ;o)

Skrevet

Hallo du som reagerer på overskriften.. Hva har det å si? "Hjelp, selebukse" Hvor alvorlig trodde du ett selebukse problem kunne bli?

Må bare si at jeg kjøpte sånn bukse der for 4 år siden, likte den kjempe godt! Lykke til på jakten!

Skrevet

enkelte e ut etter å lag diskusjona, kranglefanta. non som har lite å finn på ettersom dæm ska kritiser alt og ingenting. men om dæm syns det gir glæda i livet så har dæm et kjedli liv

Skrevet

He,he sikkert hormoner som er ut og går...eh ...løper...jeg tar det som oftest utover min stakkars mann. Og han som er såååå snill og god mot meg...Ja, ja slipper ihvertfall å kritisere gravide medkvinner her på forumet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...