Gå til innhold

110 kilo, og begynte på Reductil i dag:)

Anbefalte innlegg

Nå gleder jeg meg så sinnsykt til og gå ned i vekt... gikk på de for 2 år siden, kun noen mnd, da vi fant ut at vi ville ha et barn til. Derfor sluttet jeg med pillene.. gikk da ned den gangen, så det skal jeg gjøre nå også;) Er fast bestemt på og klare dette.. skal trene hardt i 20 min hver eneste dag, og så gå lang tur ca 3 ganger i uken. Har jernmangelanemi, så jeg har ikke verdens beste energi kan man si..

Så nå skal jeg veie meg hver mandag:) Dette blir spennede!!!

Fortsetter under...

Jeg har legetime i morgen og jeg er så spent på om jeg får resept på pillene.Jeg vil så gjerne ned i vekt men vekta vil ikke røre på seg selv hvor hart jeg har prøvd så da håper jeg virkelig at dette hjelper.

Til HI da du brukte de sist hvor mye gikk du med pr.mnd og har det kommet tilbake?

Hvordan gikk det i dag??:)

Sist jeg gikk på Reductil gikk jeg ned ca 5 kilo, på litt over 2 mnd.. men jeg gjorde ingenting for og gå ned, så det hadde nok kunne blitt enda mer effektivt!

Gikk opp igjen i vekt da jeg ble gravid på nytt, og de kiloene sitter enda.. derfor jeg vil prøve reductil igjen. Begynt og gå dalige turer på 1,5 time, i nokså variert terreng i nokså raskt tempo. Blir spennende og se resultatet!! :)

Det var jeg som hadde legetime i dag.

Jeg fikk en resept på en mnd i første omgang (må slutte å amme helt før jeg kan begyne på de) og så skal jeg komme tilbake fastende

og ta en del prøver for å se om hvordan feritin,kolesterol osv. er.

Jeg har ganske høy BMI så jeg kvalifiserer egentlig for å få kostholdsveiledning og kanskje opphold på slankested om jeg ikke klarer det selv nå.

Men jeg vil gjøre det selv med bedre kosthold og trim.

Annonse

Her står det mye om Reductil og "kravene"

http://www.lommelegen.no/art/art2000.asp

Jeg begynte på de i dag og lurer på hvor lang tid det tar før de begyner å virke. Jeg er fortsatt sulten selv om jeg har spist 2 skiver med leverpostei til frokost, men det er bare 3 timer siden jeg tok den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...