joppa Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Venter nr 3. Gutt nr trer begynner å gå tom for navn. Har Halvor og Elrend fra før. Hva synes dere om Sigurd eller Einar? Har blitt tipset om Amunder, men det må jeg smake litt mer på, kanskje litt "mye", men vakkert, hva synes dere der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
joppa Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 18. september 2006 Meg igjen. Han heter ikke Elrend, men selvfølgelig Erlend. Og vi venter nr 3 ikke trer. Det går litt fort av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Både Sigurd og Amund var fine synes jeg. Hva med Sverre? eller Vebjørn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 Sigurd ville jeg valgt av de... eller så syns jeg Sondre er fint da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yrha Skrevet 18. september 2006 #5 Del Skrevet 18. september 2006 Ville valgt Sigurd jeg også. AmundER, eller Amund?? For Amund er et fint navn det og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #6 Del Skrevet 18. september 2006 Sigurd er fint=) Synes også disse navnene er fine: Ola Trygve Sigve Kjetil Bjørnar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 18. september 2006 #7 Del Skrevet 18. september 2006 Halvor, Erlend og Amund er fint. Sigurd også. Halvor, Erlend og Audun Halvor, Erlend og Magnus Halvor, Erlend og Ola (kort, men også 2 stavelser) Halvor, Erlend og Iver Halvor, Erlend og Aslak (kommer an på dialekten) Einar er flott, men Erlend og Einar er kanskje litt for likt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #8 Del Skrevet 19. september 2006 Har aldri hørt om Amunder, men det er sterkt og fint. Litt uvant bare. Hva med Harald? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå