Gå til innhold

husarbeid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er det med dere jenter?? blir det mye husarbeid på dere...? jeg går hjemme hver dag, men har lissom nesten aldri ork til å gjøre rent eller rydde.. så det ser ut derretter hjemme hos oss nå:/ finnes det noen andre slappinger også her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

T U S E N T A K K :o)

Det er sååååå godt å høre at det er flere enn meg i denne verden som har det slik

Og det hjelper ikke akkurat på her i huset at jeg har 2 fra før som er like rotete som mora si :o)

Skrevet

Jeg er bare 32+3, så her går det i samme tralten som alltid. Må si at vi har en leilighet som er veldig lett å holde ren, har parkettgulv som jeg ikke vasker mye, og om jeg gjør det så bruker jeg mopp og slipper å krype rundt. Så det blir litt koselig støvsuging et par ganger i uken.

Tenke seg til, jeg er en av de galningene som liker husarbeid. Og så er det jo litt greitt å kompensere litt for all det snopet jeg spiser...

Skrevet

Gubben støvsuger og vasker. Jeg lager det meste av mat som regel+ holder badet rent (jenter har ofte en helt annen målestokk når det gjelder renhold på badet er min erfaring). Vasker klær og holder kjøkkenet begge to (selv om jeg kanskje er flinkest å vakse opp) Grei arbeidsdeling! I siste tiden før fødsel og mange har vondt i bekkenet er ofte støvsuging og gulv vask pyten bevegelser for en gravid sliten kropp. Så nå har jeg overskudd til å å gå meg en tur f.eks. Var til fotpleie for første gang i mitt liv i dag, en hel time med å bare ble dullet med, herlig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...