Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 jeg er såååå trøtt om dagen, orker n\jo nesten ingen ting, vil bare sove.... håper det gir seg snart, det kan vel ikke vare hele svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jennifer Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Synes jeg husker det ble bedre etter ca 3-4 mnd sist. Jeg er også såååå trøtt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stirra ner 32+5 Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg mener at det ble bedre i 2 trimester hos meg :0) Ser frem til det nå, jeg også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1G+2J Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 Slenger meg med... Jeg er stuuuuuptrøtt. 50% sykemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. september 2006 #5 Del Skrevet 18. september 2006 ja får håpe det gir seg snart, for jeg orker ikke gå rundt som en sombie lenger.. hehe.. er liksom greit på morgenen, men når jeg har vært våken i en time blir jeg trøtt igjen og er det da resten av dagen.... sovnet som en stein i samfunstimen her om dagen... litt flaut det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå