Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg synes det er så søtt. Et Dansk jentenavn. Er det bare meg eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Har hørt om en håndfull små Iben'er de siste årene. Syns det er fint, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Veldig fint. Og litt uvanlig, liker det. Har selv en liten tass som heter Linus. Til nå ikke hørt om noen andre m samme navn på samme alder her i området. Gå for Iben, hvis du skal velge jentenavn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
har en liten spire i magen min Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 det var litt kult ja spesielt, men kult. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #5 Del Skrevet 18. september 2006 Høres ut som et guttenavn for meg. Er vel fordi jeg vet om en gutt som heter det i Danmark.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #6 Del Skrevet 18. september 2006 Iben er både gutte og jentenavn. Ikke min stil, men absolutt ikke stygt. Problemet er at jeg vet om to gutter som heter det, da er det ikke så jentete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma:) Skrevet 19. september 2006 #7 Del Skrevet 19. september 2006 Nydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. september 2006 #8 Del Skrevet 19. september 2006 det er jo litt i tiden, og jeg kjenner mange dansker som heter det. Søtt navn det. Bine også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #9 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg liker det ikke. Liker heller ikke Preben som er et dansk navn. Noe med det -ben til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milimi Skrevet 21. september 2006 #10 Del Skrevet 21. september 2006 I danmark blir det mest brukt som guttenavn ahr jeg hørt, men her har jeg bare hørt om jentenavn. Ble tante til en liten jente i går som skal hete Iben Kristiane. Synes det er nydelig.! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #11 Del Skrevet 22. september 2006 Det er et dansk JENTEnavn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FuriLaks Skrevet 22. september 2006 #12 Del Skrevet 22. september 2006 Nyyydelig:) Hadde en lykkealv engang som het Iben... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 22. september 2006 #13 Del Skrevet 22. september 2006 Helt greit, verken eller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. september 2006 #14 Del Skrevet 25. september 2006 i danmark brukes det både til gutt og jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heb+2 Skrevet 26. september 2006 #15 Del Skrevet 26. september 2006 Det er et nydelig navn! :-) I Norge kan både gutter og jenter hete det, men i Danmark er det KUN jentenavn. Vi har noen danske venner som syntes det var veldig rart at gutter kunne hete Iben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. oktober 2006 #16 Del Skrevet 1. oktober 2006 Syntes det er fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosalin Skrevet 2. oktober 2006 #17 Del Skrevet 2. oktober 2006 iben er jentenavnet og ib er guttenavnet i ¨danmark. I danmark er begge veldig vanlige, og heller ikke i norge er iben noe uvanlig på små jenter. Jeg vet om flere! Et ganske fint navn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sept-06 venter på jan-09. Skrevet 14. oktober 2006 #18 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fikk en datter 6. september som har fått navnet Iben! Vi er utrolig fornøyd med navnet! Har snakket med flere dansker som sier at Iben kun er et jentenavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milimi Skrevet 15. oktober 2006 #19 Del Skrevet 15. oktober 2006 jeg har snakket med dansker som sier iben er et guttenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 25. oktober 2006 #20 Del Skrevet 25. oktober 2006 Men det er jo en dansk skuespillerinne som heter Iben Hjejle, så det kan da ikke være helt uhørt å bruke det på jenter. selv har jeg bare hørt om jenteibener, og gutte Ib'er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 25. oktober 2006 #21 Del Skrevet 25. oktober 2006 iben er et arabisk jentenavn.. og dansk guttenavn.. bare se selv på navnguiden! men et søtt navn.. veldig poppis nå da.. så det er jo litt kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 26. oktober 2006 #22 Del Skrevet 26. oktober 2006 *kremt*, den navneguiden er fin den, og en god pekepinn og retningsgiver, men noen forvalter av Den Objektive Sannhet er den vel knappast, det er litt for mange pussigheter og småfeil der, gitt. Har sett flere ganger at navn står der med helt andre opprinnelser og betydninger enn jeg har sett i flere navneleksikon, andre navnetjenester etc etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. oktober 2006 #23 Del Skrevet 26. oktober 2006 Jeg kjenner til både norske jenter og gutter som heter det......unisex Kult navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 26. oktober 2006 #24 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det likte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 28. oktober 2006 #25 Del Skrevet 28. oktober 2006 Fint navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå