Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Nå begynner det å nærme seg for oss novemberdamer også:) Vet du om det er gutt eller jente som bor der inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:-) Joda går for så vidt fint, men har stygg hoste for tiden og det er så slitsomt å hoste så mye og kraftig. Men det går vel over etter hvert vil jeg tro:-) Ellers så har bekkenet kranglet litt i det siste, men det hadde jeg jo ventet da jeg var plaget med dette under forrige svangerskap også:-) Skal bli godt å være ferdig ja...

Vet ikke om det er en gutt eller jente som bor i magen...h*n er litt sjenert og vil ikke vise oss det:-) Men skal til legen om en uke og da skulle han prøve å se på nytt. Om ikke så er det jo ikke annet å gjøre enn å smøre seg med tålmodighet (er ikke min sterkeste side nei;-))

Hvordan går det med deg da? Har du noen vondter?

Skrevet

Tror alle er forkjøla for tiden jeg. Hos meg begynner det å gå over da. Men bekkene er kranglete her også. Ble sykemeldt i 40% i forrige uke. Så jeg tror det vil hjelpe å jobbe mindre. Men må innrømme at jeg gleder meg til permisjonen begynner:)

Har dere handlet mye, eller har dere mye fra forrige gang?

Har handlet en del klær vi. Men de store tingene er ikke på plass ennå. Venter på at de skal ringe å si at vogna er kommet da. Og seng skal vi kjøpe brukt fra en venninne, så den er det vel bare å hente. Gleder meg til å sette på plass alt!!!

Skrevet

Har jo gutteklær fra forrige gang, men skal bytte ut bodyene med slike omslagsbodyer (sånn som du ikke trer over hodet om du skjønner)...men gidder ikke handle så mye nøytralt, syns det er finest med jente eller gutteklær:-)

Ellers så har vi handlet søskenvogn og madrass til sprinkelsenga. Har jo sprinkelsenga etter lillegutt da han sover i reisesenga. Etter vi sluttet med babysafen så likte han seg ikke i sprinkelsenga lengre da han våknet hele tiden fordi han satte fast armene og føttene i sprinklene....hehe, så han storkoser seg i reisesenga han:-)

Vet ikke om det er så mye mer vi trenger egentlig. Må jo ha en helt ny garderobe om det viser seg å være en jente, men det får vi ta når den tid kommer. Voksiposen og skinnene er levert inn på renseriet:-)

Vet forresten du om det er en gutt eller en jente i magen?

Skrevet

Nei vi vet ikke hva det blir, så her er det nøytrale klær. Men har ikke handlet så mye (utvalget i nøytrale klær på HM begrenser seg selv). Og det vi har handlet er kun i 50 og 56. Kommer nok til å skifte fort over i jente eller gutteklær ja:)

Men nå må jeg dra på jobb, så jeg får ikke skrevet mer. Vi får prates mer senere:)

Skrevet

Jepp...kos deg på jobb:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...