Gå til innhold

Hva spiser dere å drikker når dere skal kose dere?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I går drakk jeg alkoholfri øl å det var utroligt godt da jeg ikke hadde drukket det på flere år.Ellers har jeg spist både skips og dipp i helga å smågod+ drakk brus uten sukker.Klart jeg spiser sunt åsså men jeg kaller ikke det kos å spise sunt å grønt altså.Så hva spiser dere å drikker dere da når dere skal kose dere?

Fortsetter under...

I går lagde jeg bacalao og det smakte himmelsk med en diger salat go Farris ved siden av. Til dessert spiste jeg eple/kanel is...mmmm....I helga spiste jeg en pakke med kokosboller....får alltid dilla på det når jeg er gravid :-)

Ellers spiser jeg endel Cottage Cheese med banan og mandler oppi, og masser av frukt!

Alkoholfritt øl har jeg også drukket noen ganger - det er kjempegodt - særlig i sommer når det var varmt og alle andre drakk øl! Ellers koser jeg meg litt i helgene med ting jeg har lyst på, av og til chips eller sjokolade eller kake og et glass brus eller to. Eller lager pizza eller noe annet godt. Lever egentlig som normalt - man må vel kunne unne seg litt i helga, eller hva? Tror jeg er flink til å spise sunt ellers i uka.

Er enda tidlig i svangerskapet, så jeg har ikke fortalt det til så mangen enda. Var ute med jobben sist uke, drakk ett lite glass rødvin til maten. drakk ikke opp alt vel å merke, men bare småkoste meg litt. Etterpå bestilte jeg clausthaler i baren. Ingen la merke til det. Jeg var som vanlig i godt humør og koste meg..

Eller så har jeg fått smaken på cappuchino eller hva det heter. smaker iallefall kjempegodt.. Noe må jeg jo unne meg når jeg nå har vært så "flink" å slutte å røyke..

67mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...