Gå til innhold

Gleden på vent - så rart

Anbefalte innlegg

Jeg har vært stille, men nå prøver jeg.

Var på St. Olav på torsdag på ny kontroll og oppfølging i forhold til ønske om å bli gravid. Reiste alene denne gangen, vi føler oss visst like tomme og slitne begge to, både mann og kvinne i hjemmet vårt. vi har arbeidet for dette så lenge. Har hatt sex "teknisk og oppskriftsmessig", både med og uten lyst i over lang tid. Jeg har pøst ut min frustrasjon på disse sidene og på hver side i dagboken min dreier det seg om plassering i syklus, håp, tro og drømmer rundt en evt. graviditet. "Med livet på vent" var det noen her som skrev - alt har dreid seg om prøvinga. Vi har tatt el-tester, graviditetstester, men uten resultat. Denne mnd gjorde vi ikke det, har bare vært lei....

Jeg har vært stille, men nå prøver jeg, med forbehold. På st. Olav tok de test som viste at jeg er gravid. Jeg må vel tro på det. Jeg har ingen ord og plutselig tror faktisk ikke mannen min at dette kan vere mulig.

Jeg har ingen ord og tør ikke å formulere det. Håper dere lar meg få vere på disse sidene litt til.... : ). Det kjennes som jeg har gått en lang fjelltur og har kommet til det som noen forteller meg er mål og toppen, men så klarer jeg plutselig ikke å slippe jubelen og gleden løs. Vent og se det kan gå galt kviskrer en stemme. Huff jeg er ubegripelig rar.... Vi får kjøpe en ny test og dobbelt kontrollere - de kan jo ha tatt feil.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6355838-gleden-p%C3%A5-vent-s%C3%A5-rart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg Løssi :)

Gratulerer så mye,dette var virkelig gode nyheter fra dere !

Forstår at du føler at det er vanskelig å slippe gleden løs,men bli nå du her sammen med oss til den gledelige nyheten har gått opp for deg !Ja lengre om du vil..Vi setter pris på godt selskap vi!

Skjønner godt at dette føles som utrolig,men håper det går opp for deg slik at du kan begynne å glede deg snart...

Lykke til Løssi !

Klem fra vilsågjerne

Kjære deg, Løssi!

Klart det er vanskelig å slippe gleden løs og kjenne på kroppen at dette er virkelig, det som dere har ønsket så lenge... Håper det "går opp" for dere snart! Her er det takhøyde og plass til alle, vet du! Her må du bli til du tør å slippe taket og bevege deg videre...

Jeg vil ønske deg uendelig masse lykke til, håper virkelig det går bra med dere og at du er den første i den store gravid-boomen vi vil oppleve her framover!

Take care ;o)

Kjære deg, Løssi - forstår deg så innerligt godt :-) Klart du kan få være her til du føler at tiden er inne til å slippe løs gleden. Vi er alle forkjellig når det komemr til det. Noen råper ut til alle og gleder fra uke 1, mens andre tar det mer med forbehold til man kjenner seg sikker. Jeg også tilhører den siste kategorien. Du får ta det en dag om gangen og bli her akkurat så lenge du har lyst og trenger det. Vil uansett gratuelre deg og håper det aller allerbeste for deg :-)

Annonse

Hei på deg,Løssi:)))

Selvfølgelig kan du være her inne akkurat så lenge du føler for det!!

Skjønner deg godt jeg,må være vanskelig å forstå...

Men jeg tar sjansen på å hviske et forsiktig:Gratulerer:))

De har sikkert ikke tatt feil..men kjøp deg en test du,så føler du deg sikrere:)

Klem fra

oj dette hørtes jo spennende ut Løssi. Gratulerer så masse med den lille spiren din. Skjønner at du er avventende og ikke helt tørr slippe gleden løs. Håper du klarer å senke skuldrene og la symptomene strømme på slik at du virkelig føler deg gravid.

Stoooor gratulasjonsklem fra

Fantastisk!! Så deilig at det klaffer for noen innimellom her.

Jeg skjønner at det er litt vanskelig å fatte når man har prøvd en stund. Krysser fingrene for deg, og for at dere snart tørr å slippe gleden løs. Det er vel ikke så veldig sansynlig at de har tatt feil, men om det føles betryggende synes jeg du skal kjøpe deg en test eller to selv...eller så mange det trengs...

Sender deg mange lykkeønskninger, og håper dette var starten på høstens babyboom...

Kjempe gratulerer. Har sett etter deg, skjønner du, men er ikke noe særlig aktiv svarer her inne selv heller for tiden. Hold deg gjerne sammen med oss litt til.

Dette fortjener dere virkelig og jeg krysser alt jeg har (bortsett fra bena) for at dette går bra! Gratulerer igjen, vennen

Kjempe klem fra

Du verden så mange rause mennesker det er her. Tenk at dere gir meg slike gratulasjoner! Jeg er rørt. Har ikke fått en test til enda, bor så langt unna apotek. Egentlig gjør det litt vondt at min kjære mann ikke sier et eneste ord - han vil ikke tro. Han vil vere forberedt om det går galt sier han. Ok - vi får vente. Har ingen ord selv heller. Syns det er så rart at jeg ikke har et eneste symtom. Med de to jentene mine reagerte jeg med avsky på kaffe fra dag en og var supertrøtt, nå kunne jeg ha drukket kannevis med kaffe. Hm - kanskje symtom kommer senere. Jeg har ikke fått mensen enda - så det er kanskje håp og hcg testen på st.Olav viste en svak lyseblå strek..., men hva med den innvendige ul-undersøkelsen - den var kanskje ikke helt heldig. Ok- dette får jeg kanskje gruble på et annet sted. I alle fall takk alle sammen for de fine hilsningene. En spesiell takk til deg lal69 - håper virkelig du lykkes, ja det håper jeg forresten for dere alle!!!!! Men jeg blir litt til, må vere sikker før jeg banker på døren til gravid i moden alder.

Klart det er vondt at din kjære mann ikke sier noe! Siste gang jeg var gravid var det sånn hos oss også. Det er vondt, men ikke så lett å gjøre noe med. Litt urettferdig i grunnen, vi kan ikke trekke oss unna og la vær å forholde oss til det i tilfelle det går galt... Men dette skal gå fint Løssi! Det er din tur nå, vet du!

Håper mannen din klarer å forholde seg til det etterhvert og kan støtte deg og glede seg sammen med deg...

Lykke til!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...