Gå til innhold

Noen som skal ha tvillinger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ja jeg venter 2 gutter med termin 22/1. Har ikke bestemt noe ennå men forsto at de ville la det gå naturlig. Hvordan står det til med deg da? Har fått høyt blodtrykk og i dag kjennes det ut som om jeg skal besvime, null blod til hodet. Hilsen Mette

Så gøy at vi er flere ;) Jeg bor i Vestfold og er 34 år, tvillingene er resultat av IVF i Chicago.

Hadde også veldig høyt blodtrykk, men ble sykemeldt og da sank det ned til normalen igjen. Føler meg i god form, ikke noen veldig plagsomme plager, litt ryggverk.....tungt....og føler at jeg snart skal sprenge....de sparker jo så mye....

Gøy det altså,men synes det blir ubehagelig noen ganger når de romsterer som værst der inne ;)

Håper at blodtrykket ditt går ned og at formen din blir litt bedre!

Er det dine første barn?

Hilsen Birgitte

Hei ja det er de første, er 29 år og klarte det helt sjøl, vannvittig egentlig at det ble to, flytta nettopp i ny leilighet for å få en baby, og nå må jeg flytte enda en gang siden det er 2, men men det blir vel gøy! Blodtrykket er på vei ned og eggehviten borte så det ser ut til at avslappning hjelper. Kjenner ikke så mye spark, bare en gang kom det 2 rett etter hverandre, ellers så er det mye romling, men legen sier at det kommer... Så får jo bare tro han.

Mette

Moro med flytting...... Holder på å pusse opp og dele av rom for å få plass til alle ;)

bare hyggelig, men har fått forbud om å pusse opp, så kjedelig å bare se på....

Vær glad det holder litt igjen med sparkingen. Her har det vært full rulle fra uke 18 og det er ganske intenst med 4 ben og 4 armer......De er så aktive, men heldigvis rolige på natten ;) Må det holde seg sånn når de kommer ut også ;)

Bra at du er på bedring og tar det med ro, de må jo holde seg der MANGE uker til!!

Har du startet å handle inn litt?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...