Gå til innhold

Arina¤med bolle i ovnen¤


MaybeMe?

Anbefalte innlegg

Hei på deg snuppa!

Ville bare gratulere deg med positiv test! Det var utrolig hyggelig å lese. Har jobbet i helga, så har ikke fått skrevet til deg tidligere.

Nå krysser jeg fingrene for at alt går bra denne gangen, og at du snart blir stor og feit!! Hehe.

Lykke til vennen.

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, takk folkens som ha dytta opp!:)

 

Jeg som skulle sitte her å bimme idag når jeg har fri fra jobben, men neeida, internettn klikka da!!

 

Ja jeg fikk positiv test vettu. Du aner ikke hvor glad jeg var!! Jeg som ikke trodde jeg hadde EL. Men måtte nok hatt det alikevell;)

var til legen idag, og testen va positiv der også. Jeg måtte bare få det bekrefta av andre. :)

 

Og så fikk jeg legetime om 2 uker. Var litt glad for det egentlig. :)

 

Hvordan går det med deg da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir liksom litt mer virkelig når man får det bekreftet av legen, selv om testene vi tar hjemme egentlig er like sikre. Stor sjans for at du hadde hatt EL da...hehe.

 

Jeg går og venter på positiv EL-test jeg da, håper den kommer snart. Vil så gjerne ha junibaby! (Eller, vil så gjerne ha baby, og juni er neste aktuelle måned. Tar gjerne hvilken som helst måned, men vil ikke vente lengre!!!) Hadde jo vært hyggelig å få vært litt her sammen med deg.

 

Bra du får tidlig legetime, håper du blir godt fulgt opp. Blir det UL om 2 uker også? Jeg er lovet UL noen uker etter positiv test, slik at vi kan se om alt utvikler seg rett.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja jeg må liksom ha hatt EL. Ingen tvil!;)

 

Er syklusene dine lange da?? Mine begynte å bli lengre og lengre, men så stansa di gitt:D

 

Ja du får satse på juni-baby. Skal sende over masse babystøv til deg jeg. "Rampen_" gjorde det i massevis til meg også, og det funka

visst:))

Og jeg vil så gjerne ha deg her inne sammen med meg!!

 

Denne gangen håper jeg alt går bra. og om jeg får UL om 2 uker, det tviler jeg på. Da det ikke er sånn superutstyr her ute, så da blir det nok UL i trondheim da. Men vi får se hva han sier. Jeg fikk hvertfall samme legen som sist, og han er super. Føler hvertfall at legen hører på deg, og ikke er mer opptatt av pc'n sin. Så da ble jeg glad da:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...