Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 jeg er i uke 28 og vi har ikke handlet ennå): hva med dere da???
Gjest Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Uke 27, og har heller ikke kjøpt noe enda... Dette er min nr 2, da, så jeg skal ikke handle så mye heller. Har jo seng og mye utstyr, men vogn må vi ha!:-)
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Er i uke 23 snart 24. Kjøpt meget lite................
Jonas-mamma'n Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Jeg er veldig tidlig ute...skal til sverige i helga og handle det vi trenger av "store", dyre ting. er 18 uker på vei....hadde tenkt å drøye d lenger, men vi skal reise sammen med et vennepar. og de skal ha barn i slutten av november. så det haster litt mer med dem. og så hadde vi sååååå lyst til å reise og handle sammen....men jeg får bare lagre utstyret hos mine foreldre, så ikke ventetida blir så lang med å gå og se på vogna osv. hver dag:)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Har bare kjøpt litt småtteri (uke 17), noen klær og et helseteppe. Skal på UL neste torsdag, etter det er jeg nok mer klar for å handle *bank i bordet* :-)
Catania Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Er i uke 23 og har ikke handlet noe. Dvs. bortsett fra at sambo har kjøpt etpar gensere og bestemor noen sparkebukser:-)
MM med spire Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Jeg er i uke 23+ og er snart ferdig med å handle... begynte like etter ul. Har igjen vogn da, og litt småtterier som det egentlig ikke haster med, er ingen krise om det blir kjøpt inn etter fødselen heller...... Men rommet står klart.. Har ikke roen på meg med å vente. Men skal føde 4-6 uker før tiden, kansje før og. Så da synes jeg det er greit å ha alt klart... Litt ute av konroll når det gjelder babyshopping...???? JEPP!! men det er jo så moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå