Gå til innhold

Trenger deres råd jeg nå:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starter i ny jobb 2.oktober.Jeg er nå 16 uker på vei og arbeidsgiver vet ikke at jeg er gravid.Ville liksom ikke si det da jeg var på intervjurundene for 3-4 uker isden.

Men når ville dere sakt fra at dere er gravide?Jeg er såååååååå usikker på akurrat det.Har ikke lyst til å møte opp på jobb og si hei til alle ansatte og samtidlig si at jeg er gravid liksom sånn med en gang.Har termin 10.mars.

Men det er bedre å si det selv enn å la de se det selv er det ikke?

Håper noen har en genial løsning til meg altså:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville i hvertfall venta til jeg hadde fått en kontrakt.mange folk er sleipe og angrer seg og sier de ikke trenger eg likevel hvis du ikke har papirene på det.

Skrevet

ja det hadde jeg tenkt da...så får vente en stund da...

noen flere?

Skrevet

ER litt i samme båt som deg. Fikk ny jobb 1. september, og har termin 18 februar.

JEg lagde en presentasjon av meg selv i 2. gangsintervjuet hvor jeg la inn en bi setning; har to velskapte barn, og et tredje er på vei. I etterkant, da det viste seg at jeg fikk jobben, så sendte jeg mailen til de som var tilstede under intervjuet.

MEN: de har ikke mevnt det noe mer, så jeg avventer et par uker, det syns jo rimelig greit, de tør kanskje ikke nevne noe om de ikke skjønte presentasjonen min?

På den annen side, søkte jeg aldri på jobben, de ringte etter meg flere ganger fordi jeg har en spiss kompetanse de er svært avhengig av..

Men hold på nyhetnee til kontrakten er signert!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...