Marie_celina kom 06.02.07 Skrevet 18. september 2006 #26 Skrevet 18. september 2006 Alder : 22 år Bosted : Sandefjord Oppvokst der : Nei er fra larvik Sivilstatus : Samboer Hvordan bor du : Eier leilighet Barn fra før : Nei Mens termin : 30.01.07 UL termin : 31.01.07 Er nå på vei : Er i dag 21+0 Vet du kjønn : Nei, h*n var for aktiv og ville ikke vise oss.. Stemte magefølelsen for det du evnt vet : Vi tror jente, men vet ikke Har du handlet masse : Nei Beste babykjøp : Ikke noe ennå, men gleder meg villt.. Verste/unødvendig/angrer litt kjøp : ----- Kjent liv : Ja , og kjenner mer og mer for hver dag..
Linda og lille Oskar Skrevet 18. september 2006 #27 Skrevet 18. september 2006 Alder: 20 når babyen er her. Bosted: Trheim Oppvokst der?: Nei Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Egen leilighet Barn fra før: nei Mens termin: 16.01.2007 UL termin: 21.01.2007 Er nå på vei:22+3 Vet du kjønn?: vil ikke:) Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Har du handlet masse?: vogn og ei sparkebukse Beste babykjøp:Må bli vogna det da. "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:Ingenting Kjent liv: jepp:) babyen liker å sparke mamman sin:)
3guttsmamma;) Skrevet 18. september 2006 #28 Skrevet 18. september 2006 Alder: 24 Bosted: Bergen(dvs litt utenforBergen) Oppvokst der?: Oppvokst her ja.. Sivilstatus:Gift(litt over 1 år no) Hvordan bor du?: Enebolig Barn fra før: En gutt på 2,5 år Mens termin: 26.12.06 UL termin: 19.12.06 Er nå på vei: 27 uker idag Vet du kjønn?: Jepp..en gutt til! Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Nei,trodde det skulle bli jente jeg..haha Har du handlet masse?: Litt. Vogn,bilsete og to bodyer.Har jo så masse gutte klær.. Beste babykjøp: Vogn og bilstol "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Ingen enda, Kjent liv: masse hver dag...mest på kvelden når jeg roer meg ned..
3 rosa og en blå Skrevet 18. september 2006 #29 Skrevet 18. september 2006 Alder: Bosted:sor for trondheim, men er fortiden hos min kjere i morocco Oppvokst der?:ja Sivilstatus:forlovet og snart gift Hvordan bor du?:har leilighet hos mor Barn fra før:3 jenter Mens termin:4 januar UL termin:2 januar Er nå på vei:er i min 26 uke Vet du kjønn?:gutt Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:ja Har du handlet masse?:har masse fra for , men ma ha gutte klar denne gangen da. Beste babykjøp:vogna pa finn. no "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:ikke noe enna Kjent liv:ja har kjent liv fra uke 16/17 og na er det full rulle hele tiden
MammaDilla Skrevet 18. september 2006 #30 Skrevet 18. september 2006 Alder: Bosted: Bergen (Heia BRANN) Oppvokst der?:Jepp Sivilstatus: Godt gift Hvordan bor du?:Leilighet (selveiende), men flytter i nytt hus i februar. Det må bare bygges først Barn fra før:Teller mann og hund??? Mens termin:27 januar UL termin:25 januar Er nå på vei:21+6 Vet du kjønn?:jepp Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:jepp Har du handlet masse?:nei, det tar svigermor seg av Beste babykjøp:hmmm.. Har ikke kjøpt noe spes enda "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:ingenting Kjent liv:Ja
en liten i magen Skrevet 18. september 2006 #31 Skrevet 18. september 2006 Alder: Bosted: Nedre Eiker Oppvokst der?: Nei er vestlending Sivilstatus: Samboer og lykkelig: ) Hvordan bor du?: Enebolig Barn fra før: En gutt (20mnd) Mens termin: 30 mars UL termin: Litt usikkert, men 1 eller 2 uker før. Er nå på vei: 13 eller 14 (får vite det om to uker) Vet du kjønn?: Nei Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Føler det blir gutt igjen? Har du handlet masse?: Ingenting Beste babykjøp: Filmkamera! "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Vogna til førstemann! Kjent liv: Jeg mener det, men legen min tror ikke det: (
Mille-k Skrevet 18. september 2006 #32 Skrevet 18. september 2006 Alder: 30 Bosted: Bergen Oppvokst der?: I nabo kommunen Os Sivilstatus: kjæreste Hvordan bor du?: eier leilighet Barn fra før: en gutt på 4 1/2 Mens termin: 1.1.07 UL termin: 4.1.07 Er nå på vei: eh. 24 + 4.. Vet du kjønn?: jente sa ul.. Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: nei Har du handlet masse?: noen få klesplagg. Har det meste Beste babykjøp: ikke noe spesielt enda "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: ikke noe Kjent liv: fra uke 16+, daglig omtrent fra første stund
nybaby2010 Skrevet 18. september 2006 #33 Skrevet 18. september 2006 Alder: 21 år Bosted: Bergen Oppvokst der?: Nei Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Leier leilighet Barn fra før: Nei Mens termin: 04.03.07 UL termin: Har ikke vært på ordiner UL enda Er nå på vei: 15 + 4 Vet du kjønn?: Nei, men vil gjerne vite det Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Tror det blir gutt.. Har du handlet masse?: Ingenting foreløpig, men jeg har kjempelyst!! Beste babykjøp: ........... "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: .......... Kjent liv: Ja, kjenner liv hver dag!
mokka23 Skrevet 18. september 2006 #34 Skrevet 18. september 2006 Alder: 24 idag! Bosted:Indre troms Oppvokst der?:tja, flyttet hit da jeg var ti. Sivilstatus:samboer Hvordan bor du?:eid hus..eller gubben sitt! Barn fra før:nei..dette er første! Mens termin:02.02.07 UL termin:12.02.07 Er nå på vei: 20 uker Vet du kjønn?: Jente..mest sansynligvis.. Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:nei..tippet dinosaur jeg.. Har du handlet masse?:tja..en del klær.. Beste babykjøp:Alt.. "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:Ingenting.. Kjent liv: Jepp..masse liv her hver dag!
Love2bemom Skrevet 18. september 2006 #35 Skrevet 18. september 2006 Alder:26 Bosted:Harstad Oppvokst der?:nope...oppvokst både her og der:) Sivilstatus:forlovet med min kjære samboer;) Hvordan bor du?:I vår egen helt nye leilighet!(ny i jan) Barn fra før:Nei,bare vår lille hårete Golden Retriever:) Mens termin:11 jan UL termin:13 jan Er nå på vei:24+5 Vet du kjønn?:Nja...egentlig ikke...UL va usikker... Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:Samboer sier så... Har du handlet masse?:litt... Beste babykjøp:vogna:) "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:ikke så langt... Kjent liv: hver dag siden uke 17 ca...:)Kjempeartig!Mange ganger om dagen!
2 boys & now pink Skrevet 18. september 2006 #36 Skrevet 18. september 2006 Alder: Bosted: BERGEN Oppvokst der?: JA Sivilstatus: SAMBOER Hvordan bor du?: EID LEILIGHET MED HAGE Barn fra før: JA, BLIR 5 ÅR FIRE DAGER FØR TERMIN Mens termin: 12 FEBRUAR UL termin: 12 FEBRUAR Er nå på vei: 19 CA Vet du kjønn?: GUTT Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: HADDE INGEN Har du handlet masse?: NEI Beste babykjøp: INGEN ENNÅ "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: INGEN ENNÅ Kjent liv: JA, MASSE SIDEN UKE 16
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 18. september 2006 #37 Skrevet 18. september 2006 Alder: 20 År Bosted: Lillehammer Oppvokst der?: Nei er egentlig fra Sverige Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Leier hus Barn fra før: Ja, en gutt på 16 mnd Mens termin: 12 Februar UL termin: 18 Februar Er nå på vei: 18 uker og 3 dager Vet du kjønn?: Mest sannsynlig en jente Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Ja Har du handlet masse?: Nei har ikke begynnt enda.. Beste babykjøp: - Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: - Kjent liv: Kjenner liv hver dag nå!
Den drygaste Skrevet 18. september 2006 #38 Skrevet 18. september 2006 Alder: 20 år Bosted: bergen/askøy Oppvokst der?:mer eller mindre Sivilstatus:sambo Hvordan bor du?:eier leilighet Barn fra før:nei Mens termin:22 januar 07 UL termin:23 januar 07 Er nå på vei: i uke 23 nå Vet du kjønn?: ifølge ul er det jente Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: ja det gjorde det Har du handlet masse?: nei men fått masse klær Beste babykjøp: rosa umbro fotballsko "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:gardiner til 2000 kr...hehe Kjent liv: i uke 18/19 tror jeg det var kjenenr ihvertfall masse liv nå!!! hehe litt gøy men også veldig plagsomt!!!
ks23 med William og Lucas Skrevet 18. september 2006 #39 Skrevet 18. september 2006 Alder: 21 bosted: Frogner i akershus Oppvoks der: Nei Sivilstatus: Samboer snart....... Hvordan bor du: Leier men skal kjøpe... Barn fra før: Nei Mens termin: 4 april UL termin: 4 april Er nå på vei: 12 uker i dag Vet du kjønn: Nei, venter tvillinger Stemte magefølelelsen for det du envt vet?: Hmm...Aner ikke Har du handlet masse: Nei, greit å vente til jeg vet hva det er syns jeg Beste babykjøp : Så langt er det pysjene Verste/unødvendig/angrer kjøp litt kjøp:? Kjente liv: Nei, ikke enda men gjør ikke om det kommer litt før.....
verjen 75 Skrevet 18. september 2006 #40 Skrevet 18. september 2006 Alder: 31 Bosted: Trondheim, nettopp flytta hit Oppvokst: Brøstadbotn. Et sykke sør for Tromsø Siv.sat: samboer Bor: i egen leilighet i boretslag Barn fra før: nei Mens temin: 26 mars 07 UL termin: Ikke vært der ennå Er på vei: 16 uker Kjønn?: nei.. har ikke bestemt ennå om vi vil vite! Magefølelsen: sier jente Handla: Kun et knøttlite plagg.. Beste kjøp: til gode Verste kjøp: også til gode Kjent liv?: nei
Har en herlig gutt:) Skrevet 18. september 2006 #41 Skrevet 18. september 2006 Alder:25 Bosted:lillehammer Oppvokst der?:ja Sivilstatus:samboer Hvordan bor du?:eier egen leilighet Barn fra før:nope Mens termin:9 februar UL termin:16 februar Er nå på vei:18+5 Vet du kjønn?:gutt:) Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:jepp:P Har du handlet masse?:tja litt klær! Beste babykjøp:en bitteliten søt hvit strikkajakke til halvpris:) "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:ingenting Kjent liv:
fiona71*2pp Skrevet 18. september 2006 #42 Skrevet 18. september 2006 Så artig greier.. Her e mine svar : Alder: 35 Bosted: Tromsø Oppvokst der?:Nei e oppvokst i Båtsfjord. Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Leie hovedetg i ett hus Barn fra før: Nei ingen Mens termin: Har faktisk ikke peiling.. UL termin:010207 Er nå på vei: 20 + 3 Vet du kjønn?: Nei, siden det her va en så stor overasskelse, og siden det her mest sannsynlig blir den eneste, så spare vi den tell dagen kommer... Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Æ trur jenta, sambo trur gutt.. Har du handlet masse?: Niks. Tre små body, som nok e alt for stor lenge, gulpekluta, og nån flanell kluta.. Vet forresten ikke ka æ ska bruke sistnevnte tell.. Beste babykjøp: Blir sikkert vogna, som tilkommende oldemor skal betale.. "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Flanell klutan? Kjent liv: Litt usikker der.. Har kjent nåkka..men vet ikke helt ka æ kjenne etter. Trur h*n hikka her om dagen, for det va jevnt små dunk i ca en halv time.. )
Mouniq_ *mamma jeg* =) Skrevet 18. september 2006 #43 Skrevet 18. september 2006 Alder: 19 år Bosted: Ålesund Oppvokst der?: Niks, Midt i mellom Molde og Ålesund. Sivilstatus: Har kjæreste (snart samboer), men han er ikke far til barnet. Hvordan bor du?: Leier leilighet Barn fra før: Nei Mens termin: 16. des UL termin: 16. des Er nå på vei: 27+4 Vet du kjønn?: Ja, det blir en liten prins:) Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Nei, var helt sikker på jente. Har du handlet masse?: Snart ferdig Beste babykjøp: Simo vogn "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Litt for masse klær? :/ Kjent liv: Siden uke 16+4
Malin 81 Skrevet 18. september 2006 #44 Skrevet 18. september 2006 Alder:25 Bosted:Aurskog-Høland Oppvokst der?:Nej jag är Svensk Sivilstatus:Gift med man på 27 år Hvordan bor du?:Hus Barn fra før:Hampus 15 månader Mens termin:22 mars UL termin:vet inte än Er nå på vei:15 veckor Vet du kjønn?:nej men tror på jente Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:det blir spännande att se Har du handlet masse?:nej inte än Beste babykjøp: "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Kjent liv:ja Kramar till alla!
LillianS Skrevet 18. september 2006 #45 Skrevet 18. september 2006 Alder:22 (blir 23 i desember) Bosted:Skoppum i Vestfold Oppvokst der?:ja Sivilstatus:samboer Hvordan bor du?:eier en borretslagsleilighet Barn fra før:1 jente på 3 år Mens termin:16 februar UL termin:vet ikke , skal på ul imorgen =) Er nå på vei:18+5 Vet du kjønn?:nei , har guttefølelse Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:får se imorgen =) Har du handlet masse?:Nei , bare bestillt en snøggel pose Beste babykjøp:Stellebordet "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Til nå , avent brystpumpe. (hadde ikke melk mer enn i 3 uker sist ) Kjent liv:Begynte å kjenne liv i uke 12, så ja =)
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 18. september 2006 #46 Skrevet 18. september 2006 Alder: 22, blir 23 om 17 dager Bosted: Rogaland Oppvokst der?: Ja Sivilstatus: Samboer med min kjære forlovede Hvordan bor du?: Eier enebolig Barn fra før: Nei Mens termin: 29. mars UL termin: Er nå på vei: 12+6 Vet du kjønn?: Nei, har guttefølelse Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Har du handlet masse?: Nei, ingenting ennå Beste babykjøp: "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Kjent liv: Nei...
Rita og rampetrollan! Skrevet 18. september 2006 #47 Skrevet 18. september 2006 Alder:18 blir 19 den 19 oktober:) Bosted:Frosta/Stjørdal (Nord Trøndelag) Oppvokst der?:Nei, oppvokst i Nord Sverige,Laisvall:) Sivilstatus: Forlovet Hvordan bor du?: Bor hjemme hos mamman min, men skal flytte sammen med kjæresten snart:) Barn fra før:Nei Mens termin:11.02.2007 UL termin:19.02.2007 Er nå på vei:18+2 Vet du kjønn?:Nei, for h*n gjemte seg på UL Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Har du handlet masse?:Næi, men får vogn og seng snart Beste babykjøp: "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Kjent liv:
Rita og rampetrollan! Skrevet 18. september 2006 #48 Skrevet 18. september 2006 Glemte visst å skrive noe på kjent liv :S Har kjent liv siden uke 16
Mamma'n til Dominik og Leon Skrevet 18. september 2006 #49 Skrevet 18. september 2006 Alder: 23 Bosted: Oslo Oppvokst der?: nei, er fra Brattvåg på Sunnmøre Sivilstatus: samboer Hvordan bor du?: i ei lita leilighet som vi leier Barn fra før: nei, dette blir første:) Mens termin: 11.mars UL termin: det veit jeg ikke ennå Er nå på vei: 15+2 Vet du kjønn?: nei,men får forhåpentligvis vite det på UL 10.oktober Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: vi får se da... Har du handlet masse?: nei, ikke ennå, men det kommer vel Beste babykjøp: "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Kjent liv: nei, ikke som jeg har skjønt iallefall...
Gjest Skrevet 18. september 2006 #50 Skrevet 18. september 2006 Alder: 18 (19 om en måned) Bosted: Skien Oppvokst der?: Nei Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Leier leilighet Barn fra før: Nei Mens termin: 18/03/07 UL termin: - Er nå på vei: 14+2 Vet du kjønn?: Ikke enda Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: - Har du handlet masse?: Ikke enda Beste babykjøp: - "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: - Kjent liv: Nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå