Gjest Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Siden det stadig kommer inn nye, og folk er altfor raske til å springer fra oss til 3 trim. (Syns de er for raske frem til jeg er der selv.. hehe..) Så kunne vi jo ha begynt på ny runde :-) Moro å vite hvem, hva, hvor .:-) Noen som husker dem fra skolebiblioteket, utslitt og fæle eller.. ? Alder: Bosted: Oppvokst der?: Sivilstatus: Hvordan bor du?: Barn fra før: Mens termin: UL termin: Er nå på vei: Vet du kjønn?: Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Har du handlet masse?: Beste babykjøp: "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Kjent liv: Her er mine svar :-) Alder: 25/26 om 7 uker Bosted: Lillehammer Oppvokst der?: Nei, Haugesund Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Eid leilighet Barn fra før: Nei Mens termin: 29/01/07 UL termin: 29/01/07 (Fare for tidlig fødsel) Er nå på vei: 21 + 2 Vet du kjønn?: Ja, gutt først, men nå jente :-) Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Vet ikke helt.. Har du handlet masse?: en del utstyr, men lite klær Beste babykjøp: Vogna "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Ikke noe foreløpig Kjent liv: Ja, masse. Begynte for en uke siden. Daglig nå
Regnbuens barn™ . Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Alder:24 Bosted:Nordstrand, Oslo Oppvokst der?:Nei, men Oslo og oppegård. Sivilstatus:gift Hvordan bor du?:I selveierleilighet imens vi venter på huset vårt skal bygges Barn fra før:1 gutt på 2.5 år Mens termin: UL termin:28januar Er nå på vei:21+ 3? Vet du kjønn?:Jente Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:Ja Har du handlet masse?:Ja, men mest klær Beste babykjøp:hmm, veldig mye faktisk "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:voksi pose Kjent liv:ja, siden uke 14/15
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 Alder:23, blir 24 om 9 dager =) Bosted:Fredrikstad Oppvokst der?:ja. Sivilstatus:samboer Hvordan bor du?:Egen leilighet Barn fra før: ingen, en svart katt.. tels det? =) Mens termin:29 januar UL termin:2 februar Er nå på vei:20 + 5 Vet du kjønn?: En liten tobias =) Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:ja;) Har du handlet masse?:Nei, en body, en sparkebukse, en lue og bilstol. mamma har handlet MASSE da.. Beste babykjøp:tja.. må jo si bilstol da.. "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:Ingen enda.. Kjent liv:Kjent først 20 + 0 merkelig følelse =)
Tommage♀♂ Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Alder: 25 i en mnd til Bosted: Hardanger, på jakt etter hus på Karmøy Oppvokst der?: Nei, oppvokst på Karmøy Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Leier et 3 etg. hus Barn fra før: datter på 9,5 mnd Mens termin: 27. Mars, men ammer så den kunne vi ikke stole på UL termin: 1. April Er nå på vei: 12+3 Vet du kjønn?: Nei, men sambo vil, og jeg vet at jeg er for nysgjerrig til å la vær.. Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Vet ikke enda, men tror gutt Har du handlet masse?: Har det meste fra før Beste babykjøp: Gulpekluter og smekker "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Baby Bjørn Bæresele Kjent liv: ja litt forsiktig bevegelse=)
Juliemamman Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Alder: Bosted: Sør-Trøndelag Oppvokst der?:Ja Sivilstatus: Sambo/ forlovet Hvordan bor du?: Enebolig Barn fra før:Sønn, 6 år Mens termin: !5.februar UL termin: 20.februar, men skal på ny ul på onsdag, så hvem vet... Er nå på vei:19+0 Vet du kjønn?:Nei Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:Sist følte jeg jente,og dte ble gutt. Nå føler jeg gutt, men vet jo ikke hva det blir... Har du handlet masse?: Litt klær Beste babykjøp:Alt "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:Ingenting Kjent liv:Ja
DiddiDaddi Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Heisann! Fint tiltak, koselig å vite litt om de en "prater" med her inne ) Mine svar: Alder: 28 Bosted: Bodø Oppvokst der?: Ja Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Eier en del av en tomannsbolig Barn fra før: Venter førstemann Mens termin: 01.01.07 UL termin: 05.01.07 Er nå på vei: 24+5 Vet du kjønn?: Ja, jordmor var helt sikker på at det er en liten jente Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Hadde guttefølelse ) Har du handlet masse?: Vogn + et par klesplagg, også Babykrøniken Beste babykjøp: Vogna + Babykrøniken (så koselig å begynne å fylle ut!) "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Ingenting så langt...må vel shoppe litt mer først Kjent liv: Første gang i uke 14, daglig siden uke 17. Har en turbo i magen nå )
Gjest Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Alder: Bosted: Oslo Oppvokst der?: Nei i Ski Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: eier leilighet Barn fra før:3 gutter. snart 8, 13 og 15 Mens termin: 8 jan UL termin:10. jan Er nå på vei: 24 i morgen Vet du kjønn?: jente Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: litt Har du handlet masse?: nei Beste babykjøp: Blir vognen "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Ingenting Kjent liv: MASSE særlig om natten da jeg skal sove......
Guttebebi19.01.07 C") Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Alder:29 Bosted:Nedre Eiker Oppvokst der?:Nei,Drammensjente jeg. Sivilstatus:Gift Hvordan bor du?:Egen enebolig Barn fra før:En gutt på 8 Mens termin:23.01.07 UL termin:28.01.07 Er nå på vei:21+3 Vet du kjønn?:Nei Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Har du handlet masse?:Nei, har de store tinga fra før. Beste babykjøp: "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Kjent liv:Ja masse nå. Kjente liv ganske sent på foranliggende morkake.
Jonas-mamma'n Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Alder:23 år Bosted:Lillehammer Oppvokst der?:nei,på Otta Sivilstatus:samboer og forlovet Hvordan bor du?:i borettslagsleilighet...kjøpte den i fjor sommer:) Barn fra før:nei... Mens termin:22.02.07 UL termin:vet ikke enda, skal dit på førstkommende torsdag Er nå på vei:18 uker Vet du kjønn?:nei Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:gjenstår å se, vi tror det blir gutt:) Har du handlet masse?:nei...et par klesplagg,ellers fått noen få gaver Beste babykjøp:vet ikke enda, men tror det blir Emmaljunga vogna jeg skal kjøpe i helga "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:ingenting hittil Kjent liv:nei....tror ikke det, eller dvs, vet ikke helt.er første gang, og alt er nytt og ukjent!
Spirella-sprett & lille Vilmer Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Hejsa. Her er mine svar: Alder: 28 Bosted: København Oppvokst der?: Nej , Tønsberg i Vestfold Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: leieleilighet. Barn fra før: Nei Mens termin: 02 Februar 07 UL termin: 02 Februar 07 Er nå på vei:20 + 3 Vet du kjønn?: Nei Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Har du handlet masse?: En sparkebukse og en pyjamas...ellers har jeg fått litt av andre. Beste babykjøp:... "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:... Kjent liv: Siden uge 17, kjenner ikke hver dag for morkaken ligger foran litt høyt oppe, men kjenner masse når h*n sparker nedover...: )
Loveangel Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 ARTIG!!!!! Mine svar er følgende : Alder:25år Bosted:Fonnes/austrheim kommune Oppvokst der?:Nei,oppvokst delvis i lindås kommune og florø kommune Sivilstatus:forlovet samboer Hvordan bor du?:i rekkehus Barn fra før: Ja 3 stykk.jente på 6 og 2 gutter på 4.5 og 8mnd. Mens termin:usikker pga exu og mens ikke kom etter den,før jeg var gravid på nytt. UL termin:3 april Er nå på vei:13uker Vet du kjønn?:Nei ikke enda Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:Vet ikke enda Har du handlet masse?:Nei ikke noe Beste babykjøp:Til siste mann,vogn som va nesten helt ny,kjøpt på fretex til 100kr :=) "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:Ikke noe jeg kommer på. Kjent liv:Jaaaaaaaaaaaaaa :=)
gutt07<3spire*i*magen<3 Skrevet 18. september 2006 #12 Skrevet 18. september 2006 alder: 19, blir 20 i mars bosted:skiptvet oppvokst der?: nei, askim sivilstand:gift hvordan bor du: enebolig barn fra før: nei mens termin: 090207 ul termin: 060207 er på vei nå: 20+1 dag vet du kjønn: nei stemte magefølelsen for det du evnt vet: vet ikke har du handlet masse: nei ikke mye, men mamma har:) beste babykjøp: bilstol "verste7unødvendig/angrer litt kjøp: ikke noe kjent liv: ja siden uke 16.. daglig nå, masse liv:)
Gjest Skrevet 18. september 2006 #13 Skrevet 18. september 2006 Alder: 21, 22 når lillemann kommer Bosted: asker Oppvokst der?: ja Sivilstatus: gift Hvordan bor du?: generasjonsbolig Barn fra før: nei Mens termin: 07.02.2007 UL termin: 08.08.2007 Er nå på vei:19+5 Vet du kjønn?: Gutt!!) Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Ja Har du handlet masse?: Nei, ett plagg! (men bestemor shopper masse!) Beste babykjøp: Blå sparkedress etter UL'en "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:Ingenting Kjent liv: Jaaa! Masse spark og skjev mage:)
Gjest Skrevet 18. september 2006 #14 Skrevet 18. september 2006 Alder: fyller 30 den 21.10 Bosted: Asker Oppvokst der?: Nei, I midtøsten Sivilstatus: gift Hvordan bor du: Rekkehus Barn fra før: 2 barn på 9 og snart 3 Mens termin: 27.01.07 UL termin: 28.01.07 Er nå på vei: 22 Vet du kjønn?: Jente Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Nei! Var sikkert at det blir gutt Har du handlet masse: Noe mammabukser (pga av jobben) Beste babykjøp: Har ikke kjøpt noe til baby'en enda (har masse fra før) "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Vogna som vi kjøpte i 2003 (men skal ikke kjøpe ny nå heller. Må bare leve med det) Kjent liv: Siden uke 14-15
Sgt sweetie prøver på en til.. Skrevet 18. september 2006 #15 Skrevet 18. september 2006 Alder: 29 Bosted: Sarpsborg Oppvokst der?: Ja Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Eid hus Barn fra før: nope Mens termin:17.02.07 UL termin: 18.02.07 Er nå på vei:19 uker Vet du kjønn?:Nope Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Har du handlet masse?: Ingenting Beste babykjøp:Har ikke kjøpt noe ennå "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:Ingenting Kjent liv: Bare småsprelling,ikke ordentlig spark.
Frk. Vable Skrevet 18. september 2006 #16 Skrevet 18. september 2006 Alder: 26 Bosted: Bergen Oppvokst der?: Tja, et tettsted litt utenfor sentrum Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Rekkehusleilighet Barn fra før: Ja, datter på 3 år. Mens termin: 04.04.07 UL termin: Vet ikke enda Er nå på vei: 12+1 Vet du kjønn?: Nei Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Tror det blir gutt, men vet ikke enda Har du handlet masse?: Nei, litt mammaklær, bare. Har jo endel fra før og. Beste babykjøp: En nyydelig seng som vi fikk til halv pris grunnet et liiite hakk. "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Ingenting enda. Kjent liv: Nei, ikke enda, er ikke så langt på vei enda, men håper på snart!
frøken bibelstripp Skrevet 18. september 2006 #17 Skrevet 18. september 2006 Alder: snart 24 Bosted: grimstad. Oppvokst der?: ja Sivilstatus: gift Hvordan bor du?: leier leilighet, snart ferdig med å bygge hus Barn fra før: nei Mens termin: 23.01.2007 UL termin: 21.01.2007 Er nå på vei:22+3 Vet du kjønn?: jente!!) Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Ja Har du handlet masse?: seng og vogn!) Beste babykjøp: ehh, har ikke handlet så mye enda "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:Ingenting Kjent liv: Jaaa! Masse spark, å som jeg koser meg
Vimsetrollet Skrevet 18. september 2006 #18 Skrevet 18. september 2006 Alder: Bosted: Sør-Trøndelag Oppvokst der?:ja Sivilstatus: samboer Hvordan bor du?: i huset til samboern Barn fra før: nei Mens termin: 21.des UL termin:26.des Er nå på vei:26+1 Vet du kjønn?:nei Har du handlet masse?: nei, bare vogn, og det fordi den var på salg Beste babykjøp: vogn?! Kjent liv: ja, her er det liv.
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 18. september 2006 #19 Skrevet 18. september 2006 Alder: Fyller 24 03. oktober Bosted: Nordfjord Oppvokst der?: Jupp Sivilstatus: Samboer på snart 4. året, vert sammen i 9 år Hvordan bor du: Eiger hus Barn fra før: Ingen, dette er vår første Mens termin: 03.02.07 UL termin: 02.02.07 Er nå på vei: 20 uker Vet du kjønn: Nei, navlestrengen lå i veien så vi fikk ikke vite Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Er ikke sikker på hva jeg føler Har du handlet masse:Ingen verdens ting. Har fått MASSE allerede Beste babykjøp: Ingenting enda, men tror det blir vogna vi har bestemt oss for. Den er så praktisk på ALLE måter syns jeg "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Ingenting enda Kjent liv: Er så smått begynt å bli litt beveglse der inne nå den siste uka
K-mor m to barn i hus Skrevet 18. september 2006 #20 Skrevet 18. september 2006 Alder: 23 Bosted: Kristiansand Oppvokst der?: Ja, egentlig.. Sivilstatus: Gift Hvordan bor du?: Eid leilighet (firemannsbolig) Barn fra før: ja, en gutt på 21mnd- Mens termin: 24.01.2007 UL termin: 24.01.2007 Er nå på vei: 22uker idag !! Vet du kjønn?: De var ikke 100%, men skal dit igjen om ei uke. Men det de syntes de så var ei jente :-) Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Ja, foreløpig.. Har du handlet masse?: Nei, mannen min vil være 100%, men vi har kjøpt kun en dress i rosa. Beste babykjøp: stellebordet!! "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: en dress til første mann som jeg hadde gått å siklet på men fikk ikke brukt den. Kjent liv: Ja, siden uke 16
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 18. september 2006 #21 Skrevet 18. september 2006 Alder: 32 år Bosted: Orkdal, Sør-Tr.lag. Oppvokst der?: Yupp! Sivilstatus: Samboer og forlovet Hvordan bor du?: Leier leilighet i blokk FORELØPIG!!! Barn fra før: Nope! Mens termin: 19. februar 07 UL termin: Får vite det den 28. sept! Er nå på vei: 18+1 Vet du kjønn?: Nope... Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Har du handlet masse?: Nei, nesten INGENTING foreløpig.. men har hentet noe utstyr som vi skal låne da.. ;o) Beste babykjøp: Kommer til å bli vogna tenker jeg! "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Nada foreløpig! Kjent liv: YUPP!! Kjente liv helt sikkert første gang når jeg var 16+3 (for 1 1/2 uke siden).. og kjenner noe dulting så og si hver dag ja. DEILIG!!!
Margrethe1311 Skrevet 18. september 2006 #22 Skrevet 18. september 2006 her er meg =) Alder :19år nå 20år i februar! Bosted: Halden i Østfold Oppvokst der?: Ja Sivilstatus: Sambo/Forlovet Hvordan bor du?: Nylig kjøpt enebolig Barn fra før: Nei Mens termin: 28/01-07 UL termin: 1/2-07, så ble ikke satt så langt tilbake =) Er nå på vei:20+5 Vet du kjønn?: Nei klarte ikke se på UL, den ville ikke ligge stille Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:-------- Har du handlet masse?: Ikke kjøpt stort, to "joggedresser" og ei sparkebukse+lue og "undertøy" Beste babykjøp: Ikke noe spes enda, men gleder meg til vognkjøp =) "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Ikke noe anger enda Kjent liv: Ja.. mer og mer etter uke 20 ;o)
Gjest Skrevet 18. september 2006 #23 Skrevet 18. september 2006 Alder:23 Bosted:stavanger Oppvokst der?:ja Sivilstatus:singel Hvordan bor du?:i leid leilighet Barn fra før:nei Mens termin:22.02.07 UL termin:har ikkr vært ennå Er nå på vei:17+6 Vet du kjønn?:nei Stemte magefølelsen for det du evnt vet?:tror gutt, får kanskje vite om 9 dager:) Har du handlet masse?: litt, vogn og seng Beste babykjøp:vogn "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp:ingen Kjent liv:ikke ennå tror jeg
tessa4? Skrevet 18. september 2006 #24 Skrevet 18. september 2006 Hei hei! Alder:27 (28 i okt) Bosted: Bergen Oppvokst der?: Ja Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Selveiende enderekkehus Barn fra før: Ja, to (gutt snart 9 og jente 7) Mens termin: 21.februar UL termin: Vet ikke enda, skal på UL om to dager :-) Er nå på vei: 18+0 Vet du kjønn?: Nei Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Ikke vært på UL, og tror ikke vi skal vite det Har du handlet masse?: Nei, kun et par klesplagg.Ungene har kjøpt hver sin bamse :-) Beste babykjøp: Pappa-gave...Håndkle med innskrift "verdens beste pappa" :-) "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Ikke noe foreløpig... Kjent liv: Ja,første gang ca uke 12 og nesten daglig siden det :-) kjempeartig...Har liksom nesten glemt det siden det er så mange år siden sist!
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 18. september 2006 #25 Skrevet 18. september 2006 Alder: 27 år i dag...! Hurraaaa!! Bosted: Oslo, beste østkant. Oppvokst der?: Oppvokst her ja.. Sivilstatus: Samboer Hvordan bor du?: Eier leilighet Barn fra før: Ingen barn fra før Mens termin: 05.01.07 (den er helt sikkert feil) UL termin: 01.01.07 Er nå på vei: 25+2 Vet du kjønn?: Ei lita tulle mest sansynlig. Stemte magefølelsen for det du evnt vet?: Ingen magefølelse, ble spådd Har du handlet masse?: Litt. Noen klær, kluter, vogn, bilstol. Beste babykjøp: Vogn og bilstol "Verste/unødvendig/angrer litt kjøp: Ingen enda, men går vel på en smell Kjent liv: Den lille tulla vår sparker hver dag... Varierende self, men daglig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå