Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Hvilket merke er bra og hvor får man kjøpt dette? Pris? Trenger str. ned i str. 20 (evt. 19).
tottila Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 På absolutt alle skobutikker. Pris ca 2-300.
Lykkelig tobarnsmor <3 Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg har akkurat kjøpt på Obs til 149,-. Det er Viking cherrox. Jeg hadde det til dattra vår ifjor oxo, og var fornøyd med de. Ellers tror jeg Skoringen har aventert noen til 99,-
Gjest -lilly- Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 På Obs selger de cherrox til 149kr. Men tror ikke de har mindre enn str 22.
Luca Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg ville kjøpt den nye Thermostøvelen til Viking. Den er som en Cherrox, men mye mye lettere. Når du skal ha til et så lite barn ville jeg ikke hatt vanlig type. De koster 399. Men trenger du virkelig Cherrox til en så liten som i str 19-20?? Snakker vi ikke da om godt under året? Da ville jeg kjøpt en Gore-Tex sko som er veldig lett istede.
Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 så små cherroxer? hvorfor? de små barna klarer nesten ikke å gå i de stive skoene...men de er ypperlige som ekstrapar til vintersko til større barn :-)
M&T mamma Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 også er det lurt å tenke på at Cherrox kun må brukes rundt 0. Er det varmere så svetter de på beina og blir våte, noe som igjen fører til at de blir kalde (svetten blir kald). Er det kaldere blir de kalde og fryser da også.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Det er jo faktisk ganske mange 1-åringer som går i barnehage og mitt barn hadde fine cherrox i størrelse 19 som fungerte kjempefint, selv om han ikke kunne gå. Når det blir for kaldt med gummistøvler og er for vått med vinterstøvler synes jeg det er et flott alternativ for 1-åringer som liker kjempegodt å leke ute.
kehs Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 jeg hadde Skoringen sine til prinsessa ifjor..Tror de var str 20..Kjempegode iallefall:)
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 Økonomisko har også så små. Jeg trålet alle butikker i fjor, og kjøpte til slutt der. De var minst like lette som de dyrere merkene. Det syke er at Viking sine "lett" utgave ikke begynner før str 24 eller noe sånt. Det er jo de minste som virkelig trenger lette sko.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå