Gå til innhold

Stavangerjenter her?

Anbefalte innlegg

Er bare litt nysgjerrig på om vi er mange aprilventere her inne fra Stavanger området? Ser det ligger inne tilsvarende melding for en stund tilbake, så kanskje greit med en oppdatering!??

Kjekt å høre om dere isåfall!

Jeg er 32 år, førstegangsfødende, samboer og er 11+3 uker på vei! Har termin 10.april.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6355015-stavangerjenter-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er og fra Stavanger, nærmere bestemt Hundvåg. Er 33 år, gift og førstegangsfødende, men har vært gjennom 3 spontanaborter på under ett år. Det må jo bare gå bra denne gang, nå er jeg 11+3 uker på vei og så langt har jeg aldri vært før! Har foreløpig termin 11 april. Har vært på 2 ultralyder, en i uke 6 og en i uke 8. Skal på ny ultralyd i uke 12 og det blir utrolig spennende! Noen av dere som engster dere?

Annonse

Hallo hallo! Jeg er 33 år og førstegangsfødende med termin 11 april (da er jeg 34), skal flytte til Stavangerområdet så snart alt er ordnet med sjef og leilighet og ditt og datt, forhåpentligvis snart. Og ja, jeg har vært engstelig som fy, men begynner å slappe litt av nå.

Jeg er 28 år og andregangsfødende..... Er nå 9+6 uker i dag....Termin er 23.april.

Bor rett utenfor Stavanger.

Jaaaa, jeg er veldig nervøs...... Grunnen er vel at jeg fødte en jente i mars, som bare fikk leve i 10 timer. Ingenting var galt hverken i svangerskapet eller med henne, så de vet ikke hva som gikk galt under fødselen. Utrolig redd for å oppleve noe tilsvarende denne gangen, selv om det skal noe til å være så max uheldig!!

Det hørtes fælt ut, stakkar dere. Men denne gangen får du sikkert veldig bra oppfølging da. Fikk barnet symptomer på at noe var galt da? Eller bare døde hun plutselig? Høres grusomt ut.

Føler med dere. Godt at du ble raskt gravid igjen da.

Lykke til!

Klem

Vi har blitt lovet veldig bra oppfølging i dette svangerskapet, og var på første ul i går.... Skal gå på kontroller på sykehuset i tillegg til kontrollene hos fastlegen, masse ultralyder og alt annet de kan gjøre for oss....

Fosterlyden gikk ned under riene ved fødselen, og legen var tilstede så og si hele tiden. Hun satte sugekopp slik at det skulle gå ekstra fort, og de hadde fosterlyd bare et lite minutt før hun var ute...når hun kom ut var hun helt livløs, noe legene aldeles ikke var forberedt på. Så alarmen gikk og de jobbet intensivt med å få liv i henne, det klarte de etter en halvtime...men tenk det da, det er veldig lenge for en liten baby uten surstoff... Så vi var jo veldig redd for følgene av dette, hjerne osv...... Hun ble dårligere og dårligere i løpet av dagen, og til slutt kunne ikke legene gjøre noe mer. I etterkant har de fleste fødselsleger, overleger etc på sykehuset hatt utallige møter angående dette, og de ANER ikke hva som gjorde at hun kom ut livløs. Obduksjon viste at det ikke var oksygenmangel under fødselen heller.... (uff ble visst langt dette) Ubeskrivelig vondt å oppleve noe slikt kan du si...

Tusen takk for til lykke klem ;o)

Vi var helt desperate etter å bli gravide en gang til, ikke for å erstatte jenten vår, det kan vi aldri og vil heller ikke...Men for å få en liten baby som vi kan gi vår kjærlighet til.... Er såååååååå glad for å være gravid igjen.

Heisann!

Jeg er fra Stavanger, bor midt i sentrum! Er førstegangsfødende, 26 år bor alene, men er sammen med barnefaren. Graviditeten var ikke akkurat planlagt og vi har bare vært sammen i 1 år, så alt har skjedd veldig fort, men alt er veldig bra og jeg har det helt strålende. Terminen er satt til 6. april. Gleder meg helt sinnsykt!!

Lykke til!!

Annonse

Jeg bor også i Stavanger. Er førstegangs og har termin 2. april :)

Er gift, men mann min jobber i en annen by så det blir mye tid alene da han stortsett bare er hjemme i helger.

Siden vi er såpass mange fra Stavangerområdet her.. hva med et treff etterhvert?

Det blir nok flere av oss som treffes på sykehuset ser det ut som. Jeg har termin 8.april og ser det er flere som har veldig nærme den datoen. Koselig å treffes en gang før det uansett! Jeg har i alle fall ikke noe sånt nettverk egentlig...kjenner ingen som går gravide og er omtrent like langt som meg. Bare noen som skal ha nå straks.

Jeg er også klar for å ha gravidklubb så snart jeg kommer meg til mer sentrale strøk. Ser litt mørkt på å gå hjemme et år med en mann som jobber veldig mye, i en by der jeg ikke kjenner nesten noen. Satser på barselgruppe, babysang, åpen barnehage osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...