Gå til innhold

æsj positive ekle eggtest

Anbefalte innlegg

hei.nå klikker jeg. etter at jeg fikk positiv eggløsningstest på dag 12 i min 28 dagers syklus kjørte jeg og min mann på med sex i 3 dager. men nå viser det seg at jeg har positiv test enda, på dag 16. vil det si at jeg enda ikke har hatt egløsning da? men at kroppen bare har prøvd å slippe egget? æsj altså! jeg må ærlig innrømme at jeg er LEI av å ha sx nå. om vi skal ha enda mer sex for å bli gravide denne mnd trur jeg bare jeg driter i det. har prøvd i 9 mnd. og jeg er faktisk LEI av sex.æsj. håper jeg noen gang vil få ett normalt forhold til det.

sorry utblåsning altså. jeg pleier dessuten ikek å være anonym.men nå bare må jeg.

noen som har erfaring med positive eggløsingstester så LENGE? er jo ikke vits i å teste da vel? nåe det er så jævlig upresist....400 kroner rett i kloakken!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354939-%C3%A6sj-positive-ekle-eggtest/
Del på andre sider

Fortsetter under...

berre slapp helt av, sjønner frustrasjonene din. det er veldig forskjellig fra hvor mange dager før EL man får positiv test og hvor lenge de er positiv. Selv om du fikk positiv test i dag også, så kan det likevell være du har El i dag. Jeg vil heller råde deg til å ta temperaturene neste syklus. dette er gratis, i tillegg ser man akuratt hva dag man har el på. Det var det lureste jeg begynnte å gjøre

Jeg hadde positive tester fra dag 6 i syklusen. Pleide ikkje få det før dag 13-14.

Jeg kjøpte mine fra hurtigtest.no. Kosta meg 200 for 7tester, ikkje den verste prisen som fins men burde være sikrere synes jeg. Men må legge til at de slår ut på graviditet, og jeg har ikke testa meg for det siden jeg hadde en kraftig mens dagene før den slo ut.

men må jeg (veit jeg ikke må, presiserer:"BØR") jeg ha sex i dag også da? jeg er så lei av sex at jeg nesten spyr, men om jeg treffer nå og blir gravid har jeg gode unnskyldninger for ikke å ha sex på mange år!!hehe

men altså : dersom eggløsningen er i dag....og jeg hadde seist sex for 2 dager siden, det er da en liten sjjans? kan ikke eggløsningstesten være positiv når eggløsningen er over???

ps. jeg er jo ikke gravid.. hadde jo menstruasjone. en eggløsningstest ville jo ikke slått ut på gravididtet før en graviditetstest ville gjort det.--.

jeg hadde det som deg, var dritt lei av sex. Vi prøvde i nesten 2 år. Den siste gangen(den mnd det klaffet) ventet jeg EL på dag 16. Vi hadde sex litt før og jeg tok el tester. men denne gangen ble aldri testen positiv, før på dag 18. Da hadde vi allerede hatt sex i MANGE dager. jeg var så dritt lei, å det var mannen min også. Vi bestemmte oss for likevell å berre hoppe i det. Vi ahdde seg denne dagen også og dagen etter(altså på dag 19 som var min el dag). det jeg vil fram til er at vi kan ikke vite hva dag som faktisk gjor nytte for seg. kanskje det var sædcellene fra den siste dagen?? hvem vet. det vi tenker nå er at vi er evig takknemlig for at vi bestemmte oss for å ha sex, for kanskje det var akuratt den sædcellen som gjor at jeg i dag er gravid med ett lite mirakel

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...