Gå til innhold

voksipose vs dunpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

har noen erfaring med dette, veit ikke hva jeg skal ha????

hva synes dere er best, og hvorfor??

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha sau, for den er vi kjempefornøyd med! Den er varm og god + at den puster. Har desverre ingen erfaring med de andre posene, enn at veninnder har harr voksi, og har fortalt at ungene blir klamme....

c",)

Skrevet

helt enig med cemor, skal ha lammeskinnspose, og har dunpose når barna blir store.. har hatt en voksi, men den er så innmari varm..

Skrevet

okei, har også hørt at voksiposen er for varm, så da skal jeg ihvertfall ikke ha det!

Skrevet

Slenger meg med her..

Har ikke erfaring med noen av delene, siden dette blir første barnet, men vi skal ha lammeskinnspose. Syns den virker god og praktisk. Har sett på den til simo, duo lammeskinnspose, og syns den virker kjempesmart.

Har spurt mamma hva hun brukte på meg da jeg var lita, og hun sa hun brukte lammeskinnspose til både meg og broren min, og var veldig fornøyd med det :)

Så føler det bekrefter at jeg gjør et lurt valg i å ha lammeskinnspose hehe.

Grunnen til at jeg vil ha den duo, er fordi man da kan ta av lammeskinnet, og bruke inne på gulvet også, i senga, i vogna på sommeren, osv osv...

Skrevet

et lite tips til voksi. ikke kle på ungen ullklær/ masse klær, da koker de, du får kjøpt til sommerdyne til voksiposen som du kan bruke på våren og høsten, som er tynnere. er nok å legge barn i strømpebukse og genser i voksi, fordelen med voksi er at du kan bruke den til barnet er 3 år, ca ferdi med å sove! lammeskinnposen er for liten når barnet er 1 år. da må du ut å shoppe igjen.

i voksien jeg har er sommerdyna i bomull og vinterdyna i ull. mange div poser har dun, noe som er allergifremkallende.

Skrevet

Har ingen erfaring. Men vi kjøpte dunpose med fleece inni. Og skal kjøpte sånn lammeskinn til å legge i bunnen. Det må vel være en god kombo? Innbiller vi oss hvertfall.. :-) Skinnet kan vi ha på gulvet osv også, så det er jo allsidig..

Skrevet

Det finnes forøvrig store lammeskinnsposer. personlig så går jeg for teutonia sin som jeg brukte til gutten var 1.5år, og så gikk jeg over på Odenwalder lammy xl. han er 2..5 år og bruker fint de store posene i lang tid fremover...

Skrevet

Vi bruker sauen vår enda, til snuppa på 2.8 år! -Og hun er LANG!!

Den vi har, kan du se på www.skinnfellen.no (Heter vel skinnfellposen)

Dyr, men knallgod! +at den tar ikke stor plass i vognen!

c",)

Skrevet

Voksiposen tar mye plass i vogna. Om du har kombivogn, blir det trangt i bagen med voksipose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...