en liten+en til! Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 hei! har noen erfaring med dette, veit ikke hva jeg skal ha???? hva synes dere er best, og hvorfor?? mvh
cemor c Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Jeg skal ha sau, for den er vi kjempefornøyd med! Den er varm og god + at den puster. Har desverre ingen erfaring med de andre posene, enn at veninnder har harr voksi, og har fortalt at ungene blir klamme.... c",)
Regnbuens barn™ . Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 helt enig med cemor, skal ha lammeskinnspose, og har dunpose når barna blir store.. har hatt en voksi, men den er så innmari varm..
en liten+en til! Skrevet 18. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2006 okei, har også hørt at voksiposen er for varm, så da skal jeg ihvertfall ikke ha det!
rødhette* Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Slenger meg med her.. Har ikke erfaring med noen av delene, siden dette blir første barnet, men vi skal ha lammeskinnspose. Syns den virker god og praktisk. Har sett på den til simo, duo lammeskinnspose, og syns den virker kjempesmart. Har spurt mamma hva hun brukte på meg da jeg var lita, og hun sa hun brukte lammeskinnspose til både meg og broren min, og var veldig fornøyd med det Så føler det bekrefter at jeg gjør et lurt valg i å ha lammeskinnspose hehe. Grunnen til at jeg vil ha den duo, er fordi man da kan ta av lammeskinnet, og bruke inne på gulvet også, i senga, i vogna på sommeren, osv osv...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 et lite tips til voksi. ikke kle på ungen ullklær/ masse klær, da koker de, du får kjøpt til sommerdyne til voksiposen som du kan bruke på våren og høsten, som er tynnere. er nok å legge barn i strømpebukse og genser i voksi, fordelen med voksi er at du kan bruke den til barnet er 3 år, ca ferdi med å sove! lammeskinnposen er for liten når barnet er 1 år. da må du ut å shoppe igjen. i voksien jeg har er sommerdyna i bomull og vinterdyna i ull. mange div poser har dun, noe som er allergifremkallende.
Gjest Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 Her er en artikkel fra astma og allergiforeningen: http://www.naaf.no/nyheter/artikkel.jsp?id=2126 Det at dun er allergifremkallende er motbevist ved nyere forskning!
Gjest Skrevet 18. september 2006 #8 Skrevet 18. september 2006 Har ingen erfaring. Men vi kjøpte dunpose med fleece inni. Og skal kjøpte sånn lammeskinn til å legge i bunnen. Det må vel være en god kombo? Innbiller vi oss hvertfall.. :-) Skinnet kan vi ha på gulvet osv også, så det er jo allsidig..
Regnbuens barn™ . Skrevet 18. september 2006 #9 Skrevet 18. september 2006 Det finnes forøvrig store lammeskinnsposer. personlig så går jeg for teutonia sin som jeg brukte til gutten var 1.5år, og så gikk jeg over på Odenwalder lammy xl. han er 2..5 år og bruker fint de store posene i lang tid fremover...
cemor c Skrevet 18. september 2006 #10 Skrevet 18. september 2006 Vi bruker sauen vår enda, til snuppa på 2.8 år! -Og hun er LANG!! Den vi har, kan du se på www.skinnfellen.no (Heter vel skinnfellposen) Dyr, men knallgod! +at den tar ikke stor plass i vognen! c",)
Mammaen til ... Skrevet 18. september 2006 #11 Skrevet 18. september 2006 Voksiposen tar mye plass i vogna. Om du har kombivogn, blir det trangt i bagen med voksipose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå