Gå til innhold

Sliten!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+3, og er så utrolig sliten! Kvalmen går i bølger hele dagen, har hodepine, vondt i ryggen og menssmerter. I tillegg sover jeg dårlig, så jeg er jo trøtt som en strømpe hele dagen. Jeg lurer virkelig på hvor lenge det går an å holde ut på jobb med disse plagene, det vil jo være en overdrivelse å si at jeg har mye krefter til å gjøre jobben min skikkelig.. Dette var en skikkelig selvmedlidende en, men er det noe trøst å få der ute? Er det normalt å ha så mye plager så tidlig? Jeg har et barn fra før, men alt virker som det kommer tidligere og er vondere enn sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

jeg er like trøtt som deg. Føler jeg går rund og ikke våkner sikkelig. Er oppe en del om natten for å gå på do. Merker at jeg blir lettere sur og irritert. I tillegg blir jeg mer kvalm etterhvert som jeg blir mere trøtt. Når jeg har vært 8 timer på jobb kan jeg sove til neste dag uten problemer. Har hørt at overskuddet kommer i 2 terminmester, er i dag 8+1 på vei og gleder meg til å være ferdig med uke 12.

 

Vi får sove sammen disse ukene og krysse ingrene for at vi blir de mest våkne gravide siden vi har laat i dvale noen mnd når vi komer over til 2 terminmester.

 

Du får ha lykke til videre i svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+3 i dag, og er fullstendig utmattet. Orker knapt å sitte oppreist. Kjennes ut som jeg har vært på en lang og slitsom fjelltur, eier ikke krefter i kroppen.

 

Jeg har ME, men håper ikke det er den som er blitt værre, for da kommer jeg vel til å være like sliten resten av svangerskapet.

 

Jeg håper virkelig at jeg blir bedre når jeg kommer over i 2. trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...