Gå til innhold

Bilbelte for gravide....????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noke vi må ha?? noken som har kjøpt?? kortid begynne å bruke??

må berre spør eg :-)))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke noe en må ha, men det er mer behagelig å få belte vekk fra mågen og i en eventuel kolisjon, så er det større sjanse for at det går bra med babyen. Har også hørt at det er lovlig å ha "mage-delen" av belte bak og kun bruke den delen som går på skrå når en er gravid.

Det en kan kjøpe å feste på, såkalt gravidbilbelte er ambefalt å bruke allerede fra ca 2mnd.

Har det selv fra sist gang og tenkte å lete det frem nå, er 8+6 nå tror jeg.

Skrevet

Takk for info:-)) men kor kan eg få kjøpe sånt?? på bilbutikk?

Skrevet

Vet at det selges på enketle bil- og bilutstyrsbutikker samt barn-/babyutstyr. Som regel sammen med barneseter.

Tror de koster ca.400kr

Skrevet

Beltet anbefales! Kjempegodt når magen begynner å bli stor spesielt! Men jeg begynte også å bruke d fra ca 2-3mndr.

Skrevet

Har begynt med det. Betalte 349 på Babyshop. Kunne sikkert lånt av flere venninner som ikke bruker. Har inntrykk av at mange kjøper beltet, men ikke bruker det. Syns det fungerer veldig fint, bortsett fra når jeg har på kjole eller skjørt.

Skrevet

Kjøpte mitt på Babycomfort. Begynte å bruke det i uke 8. Hjalp veldig på kvalmen. Presser ikke så mye mot magen. Men nå bruker jeg det pga. av sikkerheten. Om vi kræsjer, skjærer det seg ikke inn i magen min...og nøstet ligger trygt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...