Gå til innhold

mister symptomene


kose endelig mamma

Anbefalte innlegg

hei. er det noen av dere som har mista noen symptomer? jeg er 6 uker og var kjempe kvalm pluss veldig ømme pupper, men nå merker jeg nesten igenting. er det normalt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det likt. Er u 8 uke, og merker ikke så mye annet enn at jeg blir trøttere på kvelden, og litt svimmel. Har hørt det er vanlig å miste symptomene tidlig i graviditeten. Men en skal selvfølgelig være litt på vakt, at det ikke er et tegn på at noe er gått galt inne i magen. Snakk med legen din dersom du er bekymret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen ekspert på området, men litt egen erfaring kan jeg i noe om. Er 11+3 dager på vei og har igjen både ømme pupper og masse stikking i mage+ får lett hodepine.. I uke 7 sleit jeg litt mentalt da symptomene nevnt ovenfor plutselig var borte.. Det varte noen dager, men så dukket de opp igjen.

 

Vi er nok veldig vare for endring i disse ukene i 1. trimester, så ikke rart vi blir litt "tullerusk" når noe ike er som forventet og beskrevet. Gi deg selv noen dager så skal du se det endrer seg igjen.

 

LYkke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 8 nå. var til legen i dag. har blødd litt de siste dagene. bare sånn at det viser på papiret når jeg er på do. har også mindre symtomer nå. bare trett og litt svimmel. legen min sa at begge deler var "normrmalt" og at det er et gost tegn at symptomene går over. får håpe hun har rett :-)

ønsker deg lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Titter innom fra 2. trim. Skulle bare si at jeg hadde det også sånn til-og-fra med symptomer ca fra uke 6 til uke 9. I slutten av uke 8 var det også bittelitt blod. Men alt stod bra til, symptomer vil komme og gå uten at det betyr noe som helst :)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...