*Lenn* :-)) Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Fant ut at jeg ville lage en ny tråd, siden det sto "tenekr på deg Lenn" på den forrige. Det så så trist ut.... ) Og nå går det mye bedre!! For vi skal lykkes begge to, du vet det??! Hvordan går det med ruge-høna, da? Håper du tar det med ro og koser deg i rugetiden. Noe mer analyseringer da? He he, vet hvordan det er. Det er to vanskelige uker, det skal være sikkert og visst! I dag er det 3 dager siden jeg slutta på medisiner. Mon tro når mensen kommer...Tipper den ikke dukker opp før ut i uka. Men den kunne bare kommet i dag, helt i orden for meg ) Men det gjør den ikke. Kjenner allerede at jeg føler meg bedre. Kvalmen er nesten borte og alle de andre "rare" tingene avtar... Var ute og gikk tur med en venninne i går (vi bruker å gå jevnlig) og det var så delig! Har ikke vært så lett å kommet seg i veien når kvalmen har tatt meg... Men nå skal vi i gang igjen ) Nå skal jeg møte en venninne på kafe - vi snakkes Cristina ) Klemmmmer fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 18. september 2006 *tar og dytter litt, jeg* ;o) Har "pynta" litt på nicket mitt - siden jeg er så utroooolig glad i musikk. Og så plutselig fant jeg en på Skravlesiden som hadde NOTE i nicket sitt ) Vi får *teste* om det ble som det skulle ;o) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6358555 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2006 Ååå, så fornøyd jeg er (*klapper i hendene*) Små barn : store gleder ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6358609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 18. september 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 18. september 2006 *Mas mas mas* Har svart på så mange innlegg i dag at ditt fyker nedover på siden.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6360254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cristina Skrevet 18. september 2006 #5 Del Skrevet 18. september 2006 Hei hei hei Jeg har endelig fått logget meg på. Det er jammen travelt å være sykemeldt!!!! Idag har rugehøna vært på laang tur med hunden, så var jeg i byen med en venninne og handlet og på kaf¨'. Kom hjem med en haug med ting som jeg slett ikke hadde planlagt å kjøpe, men pytt sann. Har hatt en super dag! Ikveld kommer en annen venninne over på boller og te, så nå må jeg bare få opp farten og gjøre istand. Jeg har visst overbooket meg litt nå i rugetiden, men det gir iallefall mindre tid til å tenke og analysere. Jeg føler meg bra, litt søvning, men ellers bra. Våkner ofte om natten og har vondt i korsryggen. Tror det har vært sånn ved alle forsøkene.... Litt plagsomt, men klager ikke!!! Imorgen har jeg fullt program igjen, først lunsj med en venninne, så kafe' med en annen, og så te besøk hos en tredje på kvelden. Tror jeg har vært litt vel optimistisk da jeg planla den dagen, kommer til å være helt skutt imorgen kveld er jeg redd... Men greit nok, jeg koser meg iallefall og det er jo det som er poenget med å være hjemme. Trenger vel ikke sitte på sofaen å ruge hele dagen heller. Det er godt å komme seg ut av huset og få litt frisk luft, som du sa så er det deilig å gå tur! Nå hadde jeg egentlig vært klar for sofaen og en rolig kveld, men får bare manne meg opp til å være sosial i noen timer til. Har jo lagt opp til det selv.... Vi snakkes etterhvert - og jeg er enig med deg: det var lurt å lage en ny tråd, den andre var litt trist. Nå fortsetter vi på denne. Bare så stress at de forsvinner ned på siden så raskt! Ha en fin kveld Lenn, håper å høre fra deg snart! Stor klem fra rugehøna på dag 6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6360538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cristina Skrevet 19. september 2006 #6 Del Skrevet 19. september 2006 dytte Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6368751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 19. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 19. september 2006 Typisk meg....Sitter her i evigheter og så klarer jeg ikke å scrolle langt nok ned så jeg ser innlegget fra deg. Skal skjerpe meg!!! Syns det er bare bra at du booker litt i dagene dine. Jeg merket at jeg ble ganske asosial denne gangen. Orket liksom ikke takke ja til så mange kafebesøk og sånn. Ville bare sitte hjemme og sture. Men da jeg kommer meg ut, er det jo bare sååå deilig!!! Er så godt å få tankene over på noe annet. Det er jo ikke sunt å sitte inne og ruge og analysere alt mulig. Jeg fant faktisk ut en veldig viktig oppdagelse denne gangen... Og det var at mine symptomer ble svakere når jeg var ute blant folk... Og hva kunne det bety? Jo nemlig at jeg satt hjemme og kjente etter og lurte på om jeg ikke kjente noe. Kvalmen var forresten like ille uansett hvor jeg var, men de andre, murringene...og sånn..... *Grynt* Går det bra med deg da? Håper du ruger skikkelig. Gleder meg til å se et skikkelig "hurra" innlegg fra deg. Når blir testen? Tirsdag? Skal du ta blodprøve også? Skal du tjuvteste, eller...? ;o) I morgen kveld skal jeg ut og spise middag med noen venninner. Dvs vi er en gjeng på 6 jenter som har "klubb" (er forresten med i 2 skravleklubber....)og nå skal det ene medlemmet vårt flytte tilbake til Nederland (hun er derfra) Så det er avskjedsmiddag... Ellers så håper jeg at mensen kommer fortsatt. Kjenner ikke noe til den enda, men den dukker nok opp. Skal til legen nå kl.13 og da skal jeg snakke med ham om videre SM. Du må kose deg i dag Cristina!! Men alt det koselige du skulle finne på ) Klemmer i fleng Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6369296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cristina Skrevet 20. september 2006 #8 Del Skrevet 20. september 2006 God morgen Lenn Idag har jeg en rolig dag foran meg, rugedag 8. Jeg blir så forvirret av denne tellingen, for idag er dag 8 dersom dagen etter innsetting er dag 1. Jeg satte inn sist tirsdag. Men skal ta testen førstkommende mandag ifølge klinikken, og det blir dag 13?! Jeg trodde det var dag 14 eller senere jeg skulle ta den... Kanskje de teller innsettingsdagen som dag 1 da? Vet du noe om hvordan man egentlig teller? Vet du også om Crinonen kan utsette mensen? Jeg bare lurer litt... må jo alltid sjekke papiret etter at jeg har vært på do (unnskyld detaljene!!), bare i tilfelle....Har jo sagt at jeg har en god følelse denne gangen, og det mener jeg, men allikevel så er det jo alltid et (stort) snev av nervøsitet og jeg bare MÅ sjekke. Lurer på om mensen kan komme tidligere (mye tidligere?) dersom et forsøk ikke er vellykket? Eller om Crinonen utsetter den? Uansett så er det jo veldig tidlig på dag 8 da... Og jeg har ingen symptomer på at den skal komme. Jeg har vondt i korsryggen, spesielt etter natten, det går bedre utover dagen når jeg er i aktivitet. Ellers er jeg bare litt søvning pga av Crinonen, det er det hele. Ingen andre symptomer som taler for det ene eller det andre. Ser mange som snakker om stikkinger i livmoren, at den strekker på seg osv, det kjenner ikke jeg! Hadde noen små stikkinger på dag tre, og tenkte jo da på festesmerter, men det var vel litt tidlig?! Var det jeg som skrøt av at jeg ikke analyserer...ja da Idag skal jeg IKKE analysere, skal bare slappe av, lese og kose meg hjemme. Ingen store planer, bare freden og roen. Det må til innimellom, har vært supersosial i noen dager nå, og nå føler jeg for å være for meg selv litt. Hvordan går det med deg da? Har du fått mensen? Er det progestranen som utsetter den slik? Vel, jeg ønsker deg en superfin dag,og håper at du har det bra. Håper å høre fra deg om ikke så lenge.... Super klem fra meg som IKKE analyserer noen ting!! Ha ha (det er jo ikke så lett å la være da, når testdagen sakte men sikkert nærmer seg!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6380334 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 20. september 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 20. september 2006 Heisann... Nå har jeg akkurat vært på besøk på jobben med sykemeldinga mi. jeg har iallefall verdens beste sjef ) Hun er fantastisk. Jeg begynte selvfølgelig å grine med det samme jeg satte foten innenfor døra... Det var så rart - har ikke vært innom de siden jeg ble SM, så det var overveldende å se de igjen. Alle kom og klemte meg osv, de hadde blitt informert om at forsøket ikke gikk.... Sjefen sa at jeg IKKE skal ha dårlig samvittighet, hun var fullstendig enig i at det er nå jeg må prøve, jeg kan ikke sette det på "vent" og personalet står bak meg og krysser alt de kan hele gjengen ) Hun sa myyye annet også, men det som skinte gjennom samtalen var at hun FORSTO. Hun fortalte også om seg selv og ting hun hadde opplevd (syns det er så typisk, når man velger å være åpen til andre, så får man ofte en historie eller to tilbake). Det var bare så godt å snakke med henne at jeg sitter her og er sååå letta ) Er sykemeldt til 22.oktober. En måned. Var til legen i går og han er også veldig forståelsesfull, så jeg har vært heldig med de rundt meg. Det kan ikke sies ofte nok ) ) ) Fikk forresten mensen i går!!!! Hurra hurra hurra ) Så nå har jeg snakka med St.Olav og vi er i gang med 5.forsøk, som jeg skal bli gravid på ;o) Ultralyd neste fredag og forhåpentlig innsetting i uke 40 ) Juhuuuuu. Det ser jeg fram til gitt. Nå skal det gå bra! På St olav regner de innsettingsdagen som dag 0. Altså dagen etter innsetting er dag 1. Men det går jo an å ta en ekstra test på dag 14 om den andre på dag 13 er negativ. MEN DEN ER DA IKKE DET!!! Lenn er ei tullehøne ;o) Du er jo gravid kan du skjønne!! Så ikke tenk på det. Dette skal gå så bra vettu ) Ellers disse "stikningene i livmoren"...he he. Gjett om jeg hadde stikninger sist gang. Wohoooo. Jeg hadde alt av symptomer skal jeg si deg. Jeg tror det eneste sikre er å vente til testen skal taes. Da faller dommen. Med medisiner kan "alt" skje. Da er ingenting normalt, for min del iallefall. Men nå har kanskje jeg mye mer bivirkninger enn andre.....? *Grynt* Ha en god rugedag vennen!! Så snakkes vi!! Goood klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6382563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 21. september 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 21. september 2006 Dytter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6395534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cristina Skrevet 22. september 2006 #11 Del Skrevet 22. september 2006 Her er jeg igjen. Jammen er det ikke nok en sommerdag!! Sol og 24 grader, hva mer kan en ønske når en er sykemeldt og er hjemme og ruger?? Ja idag er det dag 10. Jeg er LITT stressa nå altså....fikk en kvise igår, typisk mensen tegn. Ellers føles det akkurat som om mensen er like rundt hjørnet....akkurat som om det skal flomme ut hvert øyeblikk... Men sånn har det egentlig alltid vært, sikkert takket være Crinonen. Uff jeg er så nervøs, dette er så vanskelig. Vet ikke hvordan jeg skal komme meg igjennom helgen uten å bli gal. Vet ikke om jeg orker å ta testen på mandag....nesten bedre å leve i det uvisse.... Lurte litt på om jeg skulle tjuvteste på søndag, men så tenkte jeg at jeg ødelegger en flott søndag dersom det ikke kommer blått kryss. Det er så mye bedre å ikke vite......herregud jeg blir gal! Føler at jeg begynner å takle dette dårlig etter som dagene går. Var det likedan for deg? Nei jeg får komme meg ut på tur med hunden i det flotte været og slutte å tenke og analysere og kjenne etter symptomer. Det tar for mye energi. Ha en flott helg Lenn.....gir lyd ifra meg på mandag. Kryss fingrene for meg da! God klem fra en veldig nervøs og stressa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6407564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 22. september 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 22. september 2006 Kjære Cristina! Nå er du snart i mål ) Jeg skjønner godt følelsen din....det er helt grusomt når det begynner å nærme seg. Den testdagen er en skikkelig terrordag...... Fortsett å tenk positivt, du. Prøv iallefall ) Jeg hadde en god følelse fram til dag 11...da kom mismotet mitt og jeg fikk en "følelse" av at dette ikke kom til å gå. Jeg tror at underbevisstheten min "snakker" til meg av og til. På de to første forsøkene drømte jeg begge gangene at det ikke gikk bra. På det 3.forsøket drømte jeg ingenting...og da var testen positiv! Tilfeldig? Kanskje, men jeg velger å tro at det er mer mellom himmel og jord.... Ikke sikkert det blir noe BIm på meg i helgen. Trenger å roe ned litt + at sønnen til sambo kommer og han er 14 år og veldig opptatt av internett... he he ) Ha en god helg og prøv og kose deg så godt du bare kan ) Jeg har en god følelse og tror at du kommer til å teste positivt!!!! Stoor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6408946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cristina Skrevet 23. september 2006 #13 Del Skrevet 23. september 2006 Lenn, jeg holder det ikke ut!!!! klarer ikke vente lenger snart, og vil absolutt ikke tjuvteste. så jeg prøver å aktivisere meg selv så bes jeg kan, og har planlagt både pizzarestaurant og kino til ikveld, men å få dagen til å gå.... Jeg kjenner på murringer i korsryggen og føler at noe snart skal "plupse" ut...men det som kommer er heldigvis bare crinonen. Uff dette er fæle dager, men skal klare å holde meg til mandag før jeg tester. Må på do hele tiden, sikkert litt nervøst, men slik var det sist gang jeg var gravid også...men det er også slik av og til rett før mensen kommer.....så hva skal man tro?? Jeg blir ikke klok på dette, og vil helst bare sove til mandag. Har egentlig ikke lyst til å teste da heller....bedre å leve i uvisshet liksom! Ja ja skal ikke mase mere nå....gir lyd fra meg på mandag. Håper at du får en fin helg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mange gode klemmer fra en meget stresset meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6420515 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lenn* :-)) Skrevet 23. september 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 23. september 2006 Huff, BEEN THERE!!!! Dette er jæ***e dager det skjønner jeg. Men hver gang du får lyst å kjenne etter, eller tenke på om det er symptomer eller ikke, skal du bare fortrenge det!!! Finn på noe, sett på TV-en, ring noen eller gå ut. Ikke la det synke ned i analyserings- fella...... ;o) Som jeg sa, du er snart i mål. Og sånne symptomer som kan bety begge deler gjør (iallefall meg) utrooolig frustrert!! Hos meg var det Progestanen som var synderen..... I morgen skal jeg i dåp, så vet ikke om jeg får logga meg inn. Men uansett, mandag morgen er jeg på plass!!! Lykke lykke lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Krysse krysse krysse* Stooor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354584-cristina-o/#findComment-6421686 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå