kose endelig mamma Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 hvor tidlig er dere på ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
glafruen Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Her hvor jeg bor får man ikke tidlig ul bare pga hvis man har veldig lyst til det,det må være noe ekstra ordinært. Her er ikke privat ul heller. Men jeg skal på ul idag,og jeg er ca 9-11 uker. Og det er fordi jeg mistet den som jeg skulle på ul idag med,og så har jeg blitt gravid igjen i mellomtiden. Det vet ikke de på ul-kontoret,jeg fikk inkallelse til rutinemessig ul-us..... Håper de tar ul på meg likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronelle Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Lykke til da! Selv har jeg fått tidlig UL pga blødninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 jeg går alle kontroller til gynekolog og han har ul apperat. Hadde min første time i dag er 10+0 og fikk ul og bilde. Bildet viser ikke så mye, men fikk se noen bein som sprellet på skjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå