Gå til innhold

Vært på UL i dag tidlig. - noen spørsmål


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

I dag tidlig var jeg på tidlig UL. Er bare litt over 6 uker på vei, men fikk tidlig UL pga småblødninger. De kunne se at hjertet slo!!! Men fikk ikke høre det slå. Trodde det var normalt jeg...Alt gikk så fort, samboer mener på å ha hørt at det var ca 1,2 cm, men er det ikke litt stort? Noen som vet ca gjennomsnittstr på embryo når det er ca mellom 6-7 uker stort? De sa ting så helt normalt ut og det er jo bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig du var som fikk se at alt var bra, og at fosteret hadde vokst så godt! Jeg var på UL av samme grunn i forrige uke, og min bekymring er at fosteret var under 3mm selvom jeg antakeligvis var i 7. uke...Tror det er veldig store variasjoner mht fosterets størrelse så tidlig, og så lenge legen mente alt var i orden (det sa de også til meg) kan du helt sikkert slappe av. Nyt at du fikk så god tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du,

 

Ja, så lenge legene sier at det ser bra ut så må vi jo stole på det! Bare det at det er så uvirkelig! Nesten for godt til å være sant!! (Har hatt så mye motgang i prossessen å bli gravid, at jeg må klype meg selv i armen...!)

 

Lykke til til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sluttet å blø? Jeg har fortsatt noen småblødninger, og synes det er så frustrerende, hadde ikke det under min forrige graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er IKKE vanlig å høre hjerteslå så tidlig nei. det er kun meningen at man skal se det slå, å det gjor du. Høres ut som det var normalt spør du meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...