Gå til innhold

ikke denne gang heller:(

Anbefalte innlegg

testet på rugedag 13,og testen av negativ,ikke antyding til skyggetstrek...........

ikke akkurat sjokkert,har hatt følelsen på at det ikke ble noe denne gangen heller.....har ikke hatt noen symptomer i rugetiden.....

tydligvis er det ikke noe galt med eggene mine ,for legene sa de var ikke bare bra,men suuuper bra... grrrrrrr men feste seg vil de ikke!!!!

som jeg forstår for man en liten blødning så fort man slutter med medisinene,og så må man vente på den "virkelige mensen"....

lurer på hvor lenge det tok før dere fikk mensen etter fryseforsøk?

er litt deppa nå,huffff lurer på om jeg noen gang vil lykkes....

vil bare ønske dere andre rugere lykke til tvi tvi :)))

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354429-ikke-denne-gang-heller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff dette var forferdelig trist. Føler med deg.

Nå er ikke jeg den flinkeste til å tro på sånne ting selv, men må nevne det likevel : det GÅR an å teste negativt på dag 13 og likevel være gravid. Jeg anbefaler deg å ta en ny test i morgen eller på dag 15, i alle tilfelle.

Dette skjedde med meg i sommer. Negativ på dag 13 og positiv på dag 15 (jeg mista da...)

Når man studerer HCG-verdier i tabell, så ser man at det er store variasjoner blant kvinner i mengde HCG, selv om det likevel går bra.

Vet ikke om det er veldig sjelden, men det KAN fortsatt være håp for deg?

Jeg slutta med frysemedisiner på fredag etter mislykket forsøk. Regner med å få mensen denne uka. Er satt opp på nytt forsøk med det samme mensen kommer.

Jeg har fått "vanlig" mens etter slutt på medisiner. Har aldri venta på noe "annen" mens.

Har hatt 3 fryseforsøk nå, og mensen har kommet 4-6 dager etter medisinslutt.

Vi skal lykkes til slutt - ikke gi opp!!!! :o)

Klem fra

Det var trist!!! Uff det er mye man skal takle.

Jeg hadde også veldig bra egg på første IVF sa de på St.Olavs men egget ville ikke feste seg, skjønner at du er frustrert og lei deg!! Man blir jo så full av håp, og det knuses jo ganske raskt etter en periode med berg-og dalbane følelser.

Har ikke hatt fryseforsøk ennå så vet ikke helt når mensen setter igang.

Ikke gi opp!!! Deres dag kommer også, må bare smøre dere med dobbelt lag med tålmodighet:o).

Trøsteklem er sendt

Det var trist Nusse 77. Utrolig kjedelig selv om man ikke har de store

forventningene. Har holdt meg litt borte herfra etter at jeg fikk negativ test. Tror det er godt å koble av litt innimellom.......(selv om jeg ikke klarer det særlig bra)

Skal du ha et nytt fryseforsøk ved neste mens?

Hos meg kom det litt blod samme dagen jeg sluttet med medisinene, men mensen kom først etter tre dager.

Skulle egentlig ønske at vi kunne få blodprøve i Porsgrunn også, det er jo noen som får negativ test og positiv blodprøve.

Er sikker på at du lykkes til slutt, vi må tydeligvis bare være litt mere tålmodige *lett*............

Trøsteklem fra en som føler med deg

Annonse

takk for varme ord: og tanker :))

hei elina,slik som jeg forstod det,skulle jeg få en blødning etter noen dager,dette var ikke en naturlig mens,så jeg måtte vente til neste blødning(ekte mens) så skulle jeg ringe inn den..

men jeg skal ringe dem i morgen ,så regner jeg med at de setter av ca tid til meg..

åssen blir det med deg da,har du fått noen beskjeder når ditt neste forsøk blir?

klem fra

Hei igjen

Jeg skal begynne på nytt fryseforsøk i slutten av måneden. Da skal jeg være tilbake i normalsyklusen.

Har vært greit å slippe alle disse hormonene en måned, for humøret er ikke helt på topp nå man propper seg full av hormoner.

Har vel ikke så stor tro på at det vil lykkes neste gang heller, for denne gangen var eggene 8-delt og veldig fine i følge legen. De hadde delt seg fra 4 til 8 etter opptiningen. Håpet jo også at det skulle hjelpe å sette inn to, men neida...............så vel var det ikke.

Hvordan var dine egg?

Men, men, vi får prøve å holde motet oppe:-)

Har du foresten testet igjen, eller kunne du bare slutte med medisinene?

Tenker på deg.

Klem fra

hei elina73

mine egg var også delt i 8,og de holdt på og dele seg vidre når de ble satt inn... det var egentlig meningen at de skulle sette inn ett egg,men de synes det var ille og kaste et av egga når de var så bra...

jeg ringte porsgrunn nå,jeg fikk beskjed at jeg skulle ringe så fort jeg fikk denne blødningen (1-3 dager) og så skulle de telle ca 28 dager til neste mens... håper ikke mensen tuller denne gangen,sist var den veldig forsinket ,ganske så typisk,når man endelig vil ha den vil den ikke komme.)

jeg har vært ganske så hormonell under dette forsøket..

griner fort og litt ustabil i humøret ...

neste forsøk skal jeg ikke fortelle til noen,borsett fra mamma...

blir litt stressa av alle som spør hvordan det går,da føler jeg meg bare enda mere stressa og lei meg,når jeg må levere bare dårlige nyheter...

har en venninde som skal ha hennes første forsøk nå,så det mangler bare at ho kommer med gode nyheter,da er ALLLLLLLE mine venninder gravide .

jeg har ikke testet i dag,jeg sluttet med medisinene i går..

de sier at testene er 99%..sikre,så da stoler jeg på det:)

vi for prøve og se fremover elina73,selvom alt virker svart nå...

klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...