Gå til innhold

Noen her som skal ha to tette??


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har ei datter på 9.5 mnd og venter en ny baby 25.mai 2007. Da blir det 18 mnd mellom dem. Gleder meg masse. Er bare 5 uker, så det kan jo ende i sa eller ma, men håper veldig det går bra. Vi hadde lyst på to tette, vet det blir tøft, men det blir sikkert mest glede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Ville bare ønske deg lykke til!! Har selv to barn som det er 19mnd mellom, og det har vært kjempe koselig! Litt travelt i perioder, men de har kjempeutbytte av hverandre. De er nå 7,5 og 6 år... og forhåpentligvis får vi en attpåklatt neste år!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg får to tette! Har alltid ønsket meg dette og planen satt rett etter første mens siden forrige svangerskap. Jeg har termin ca 20.april og jenta mi er født 22.november = ca 1 år og 5 mnd mellom dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper eg blir gravid fort!! Gått greit med de to første... men nå har eg hatt hormonspiral noen år. Blir spennende!! Foreløpig er det bare sommerfugler i magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann søs.

 

Måtte jo inn og se etter deg da. Blir skikkelig spennende dette her. Krysser alt jeg har for at det går bra. Stor god klem =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!! Tenkte meg du måtte sjekke litt ja=) Koselig at vi begge er her inne samtidig da, selv om du egentlig hører til 3.trimester.. Nå har vi barn i magen begge to, veldig morro. Gleder meg sååååå mye over dette. Og gleder meg helt enormt til å møte dine to nurk snart. Men knip igjen noen uker til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjenner meg ganske godt igjen her, ja. Vi har ei jente på ni mnd og har termin ca 26.mai. Planlagt her også :) Håper på å få eit like bra svangerskap som sist. Er veldig trøytt og sliten no, men satsar på at det går over om ei stund. Er også litt nervøs for sa/ma, føler at eg har dårlege odds sidan eg ikkje har hatt det før.. Det er jo veldig vanleg. Men får prøva å slappa av og gleda meg over det som skjer.

Korleis har du det? God form?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,

jeg skal også ha to tette, har en jente på 9 mnd, og venter ny baby ca 8 mai, så det blir 1 år og 5 mnd mellom. Vi gleder oss.

Men vet dere andre hvordan det er med fødselspenger i slike tilfeller? Har 100 % jobb som jeg har permisjon fra frem til desember. Da blir det bare 4 mnd med jobb før jeg skal ut i permisjon igjen. Men da mitt arbeide ikke er så bra når jeg går gravid, vurderer jeg å finne noe annet i de 4 mnd. Har snakket med trygdekontoret, de sier at man har rett på fødelspeng selv når man får to tette, basert på den jobben man har før nr 1. Stemmer dette?

 

Hvordan går det med graviditet og det å være mamma samtidig for så små barn? Vi har en krevende jente, bli som sola, men også svært avhengig av at noe skjer, så det blir ikke mye avslapping for en trøtt, småkvalm mamma. Og søvnen hennes er heller ikke så bra, så jeg er sliiiiten for tiden. Trøster meg med at det bare er noen uker før ting føles lettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!! Så morro da. Formen min er ganske bra, har litt ømme bryster, men ikke noe problem å amme. Må ofte tisse og blir fort trøtt på kvelden. Men ellers er alt som før. Forrige svangerskap var også preget av veldig få symptomer. Håper hvertfall jeg slipper å bli kvalm, det passer svært dårlig med ei ni mnd gammel jente krabbende omkring.

 

Permisjonen din teller som innteksgivende arbeid og du vil da få rett til ny runde med fødselspenger utfra permisjonen din nå og jobben din de 4 mnd. Så du får garantert penger med neste mann også.

 

Det går veldig greit å være gravid nå, men jeg er litt egstlig for hvordan det blir når jeg blir høygravid og ikke kan bære henne så mye lenger. Hun bæres ganske mye, men er også veldig flink til å leke for seg selv heldigvis. Blir spennende å se når hun begynner å gå, hvor slitsomt det blir da.

 

Lykke til da, så får vi følge hverandre gjennom de neste 9 månedene. Håper det går bra for alle oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et gull på 10 mnd og venter nr 2 i mai, så 18 måneder i mellom her også.

 

Jeg blir visst gravid bare sambo ser på meg omtrent, så vi rakk ikke egentlig å begynne og prøve en gang.

 

Heldig som har søsteren din i samme situasjon forresten! Jeg krysser fingrene for at min snart blir gravid jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...