litho Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Ny uke og nye muligheter, dere! Har begynt å el teste i dag, den var negativ foreløpig... Vet ikke helt når jeg kan forvente el, mensen min begynte bittelitt forrige torsdag, ikke noe fredag, bittelitt på lørdag, så kom den etterhvert på søndag og mandag. Har vært mye mindre enn normalt og vart myyye lenger... Blir ikke klok på dette jeg... Før var syklusen utrolig stabil... Kroppen går helt i surr med disse abortene, tror jeg. Har i hvertfall nok tester til å finne el denne mnd hvis jeg ikke har begynt for sent.?? Ikke godt å vite... Håper dere alle får en fantastisk uke og at mange spirer fester seg denne uka. Har forstått det sånn at storken er tilbake fra ferie, så nå vandrer vi i tur og orden over til gravid i moden alder... Klem fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354322-kj%C3%A6re-alle-pr%C3%B8vere-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Ja, jeg håper også denne uken endelig vil bringe nye muligheter for meg. Tror nå at jeg langt om lenge er ved å slutte å blø etter den siste SAen for 3 uker siden, så da er det vel å vente en uke eller to før EL melder sin ankomst. Kjenner meg godt igjen i at abortene roter til syklus, så jeg har rett og slett slutte å tenke på når det er el og IKM, men bare atr det dag for dag. Antar at ting etterhvert vil bli nomalt igjen. Men usikkerheten er til tider ganske tung å bære. Jeg håper det lykkes for deg igjen snart. Hvordan går det forresten med dieten din? Du var jo kjempe flink sist uke, men det er vist vannlgi at det første kg får fort mens de neste bruker lengre tid :-) Bare stå på, du! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354322-kj%C3%A6re-alle-pr%C3%B8vere-o/#findComment-6354399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
litho Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 18. september 2006 Hei, nungo! Tenkte akkurat på deg, jeg... Det var hyggelig at du svarte! Jo, det går bra med dietten min, skal veie meg på tirsdag hver uke har jeg bestemt. (Tror feilen jeg har gjort er at jeg har veid meg for ofte, da er det jo bare 100 gram av gangen, men det blir kiloer av det også, gitt!!) Derfor kan jeg ikke si noe sikkert enda, men føler at endel av magen er borte, og moren min påsto hun kunne se at den hadde blitt mindre! Er fortsatt veldig pigg og opplagt, så det virker som det er bra med næring i dette selv om kaloriene er færre! Blir vel kanskje litt piggere av at vi har kommet tilbake der vi var før alt det vonde skjedde i forholdet vårt også, har fortsatt klart å holde på den positive trenden... Spurte om han merket at noe hadde skjedd og han trodde det var fordi jeg har vært sykemeldt og hatt bedre tid... Så feil kan man ta, det har ikke gått helt av seg selv... Har nå jobbet litt for det jeg, da... Hvordan er det med deg for tiden? Har formen blitt bedre, og har du sjekket ut om du kan få injeksjoner med jern?? Hvordan går det psykisk, fortsatt greit ? Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354322-kj%C3%A6re-alle-pr%C3%B8vere-o/#findComment-6354753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 Så godt å høre at alt går bra med deg og dere! Ja, ja, det er ikke mange menn som har veldig gode "antenner" og mens vi kvinner ofte arbeider for noe uten å gjøre så mye oppstyr - ja, så er menn nok mer avnt med at de selv skryter av enhver innsats, og tror derfor at vi gjør det samme :-) Men det spiller jo egentlig ingen rolle så lenge vi oppnår det vi vil, tenker jeg! Det går langsomt bedre for meg. Skal til legen på fredag for ny måling av jern og blodprosent. Jeg føler meg litt bedre, men fortsatt blir jeg svært sliten dersom jeg er lit mer aktiv enn vannlig. Jeg er fortsatt sykemeldt og det er bra for meg også å få litt ekstra tid. Psykisk går det litt opp og ned; synes ikke helt mannen min har gitt meg den omsorg og praktisk støtte jeg kunne trengt, så det har vært litt tungt å erkjenne, men jeg er vel ikke så flink å be om hjelp heller? Tenker du kjenner deg igjen i det? Har du noen fornemmelser om EL er på gang? Det hadde vært flott om du/dere hadde lykkes igjen veldig fort; da blir det liksom lettere å bære selv om man da må leve med angsten for å miste igjen. Vil du få noe ekstra oppfølging? Jeg er blitt lovet tidlig ultralyd når/om jeg blir gravid igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354322-kj%C3%A6re-alle-pr%C3%B8vere-o/#findComment-6359350 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenspire *150711*høygravid Skrevet 18. september 2006 #5 Del Skrevet 18. september 2006 Jepp, jepp, dette er uka si. Jeg venter EL denne uka jeg også, ser at vi har IKM ca samtidig. Testet i dag jeg også, var negativ som forventet, litt tidlig enda. Dumt at det blir rot i syklusene dine, bare å skaffe nok tester ja...Har handlet inn 4x7 så det burde holde her også. Var på majorstuaklinikken idag jeg da, for sjekk, noen muskelknuter legen min mente burde sjekkes. Alt var i skjønneste orden, poppeferdige egg i rekke og rad i følge dr, Trolle. Herlig!! Om vi bare kunne få inn et gullskudd nå... Nå slapper jeg litt mere av, har litt vanskelig for å slå meg til ro med at ting tar tid og det var deilig å få bekreftet at alt er ok. Så det er bare å teste, tempe, kose, ta det rolig, og nyte livet, det høres så enkelt ut ikke sant...ü Fortell hvordan det går da, gøy å følge med på deg når vi har nesten likt løp.. Tror jeg må gjøre litt research på hva storken liker....ü Ha en fortryllende uke!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354322-kj%C3%A6re-alle-pr%C3%B8vere-o/#findComment-6361014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
litho Skrevet 18. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 18. september 2006 Hei igjen, nungo! Nei, det spiller ingen rolle hva han tenker om hvorfor ting går bedre... Det var det med kvinnelist... Jobbe i det skjulte og påvirke det man ønsker i riktig retning... Så flott at det går bedre med deg, nungo! Godt å høre!! Kjenner meg veldig godt igjen i det med å ikke føle at en får nok støtte og omsorg av mannen, ja... Det var vel noe av det som gjorde ting litt vanskelige for oss også. Jeg sitter liksom bare der og tror at han skjønner hva jeg trenger, akkurat som om det noen gang skal skje! Gutter er nå en gang gutter, eller??? Vi må nok bli flinkere til å be om hjelp, det er ikke farlig har jeg hørt!! Kan ikke merke om det er noe el på gang. Har ikke skjønt meg på temping og el-slim og livmortapp og alt dette. Bruker bare el tester og har før alltid funnet el på dag 12-14. Vet ikke helt når det blir denne gangen her, da... Får bare teste og se... Den gyn jeg var hos sist lovet meg ukentlig ul og hcg målinger, sa jeg skulle få time to uker etter pos test... Spørs om hun dama som setter opp timer er enig og klarer det, da... Ellers skal jeg til ny gyn neste fredag for oppfølging og utredning. Fint at du får tidlig ul, det kan hjelpe på den evinnelige usikkkerheten, kanskje... Håper det i alle fall! Vi får håpe det klaffer for oss begge denne pp, hadde ikke det vært fint, kanskje?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354322-kj%C3%A6re-alle-pr%C3%B8vere-o/#findComment-6361531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
litho Skrevet 18. september 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 18. september 2006 Hei på deg snartspire! Så spennende, da, kanskje vi fortsetter å følge hverandre en stund framover!! 9 måneder for å være nøyaktig... La oss håpe det! Poppeferdige egg, ja... Det var vel godt å høre tenker jeg... Det er i hvertfall godt å høre at alt er i orden! Det blir nok gullegget som slippes nå, da!! Livmora mi er det værre med, tror jeg. Den har falt ned og det er ikke særlig behagelig, men det skal ikke ha noen betydning sier gyn... Men de vil ikke operere før jeg har fått de barna jeg skal ha, så da er det bare å vente på det også da.... Det er ikke lett å være tålmodig, men vi har vel ikke noe særlig valg har vi vel? Får i hvertfalll øvd oss på det nå, det er helt sikkert!! Nyt livet og gjør litt research du!! Ha en fortryllende uke selv! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354322-kj%C3%A6re-alle-pr%C3%B8vere-o/#findComment-6361653 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madammen Skrevet 18. september 2006 #8 Del Skrevet 18. september 2006 Jeg har fått hjelp av en akupunktør til å få skikk på syklusen. Hun er ekspert på fertilitetsbehandling. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6354322-kj%C3%A6re-alle-pr%C3%B8vere-o/#findComment-6363618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå