Gå til innhold

Hei "Pizzagjengen"(Liten spire,jessie,riga++)

Vibeke&gullguttene:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Jeg synes dagene går kjempefort, men nå sover jeg jo hele dagen (sover fra 7-16...IKKE sammenhengende selvsagt, men nesten 7 timer til sammen,- noe som ikke er nok, egentlig). Men jeg er altså våken og ledig om kveldene, så jeg er med på noe!:-)

PS. Ang. de pengene...var ikke meninga å irritere, men det hadde seg nemlig slik at jeg ikke har fått engangsstønaden (krøll med adressene), og så betalte jeg 24 000 i depositum på den nye leiligheten vår i august i tillegg til leie, så jeg var rimelig blakk da. Heldigvis så rakk de 15 kronene til frokost, og dagen etter fikk jeg stipend fra Lånekassa!:-) For kjæresten min dro jo til Russland med kortet sitt (han gjorde jo det den onsdagen, så humøret mitt var nok ikke på topp, nei), og det er han som har pleid å betale for mat!

Annonse

Rart spørsmål med tanke på at jeg faktisk skriver tidspunktet jeg sover på, menmen.

Om du lurer på hvorfor jeg ikke sover om natta, så er det fordi jeg liker nettene best, og det er mye bedre å våkne av mareritt når det er lyst rundt meg enn når det er kjempemørkt, og jeg er helt aleine, og det er ingenting på tv for å roe meg ned...har slitt med mareritt i 2 år nå nesten hver natt (og da ordentlig natt altså, for døgnrymten min passer uheldigvis ikke inni samfunnets normer, og da må jeg forsøke å sove om nettene), men den siste uka har det gått bra!:-)

raring...

hva har du tenk til å gjøre når du får barn. da må du jo sove når det passer barnet ikke når det passer deg. aldri hørt om noen som ikke liker å sove på natten, hva sier samboer, dere kan jo ikke ha så mye tid sammen siden du sover på dagtid...

kanskje kjærsten hennes( hvis hun har en) jobber nattevakt eller noe. at de sover sammen når han kommer hjem... bare en teori altså. hadde jo vært den mest natulige årsaken til en særs spesiell atferd. men men hver sin smak. smaken er som baken, vidt forskjellig;)

Annonse

Du mener vel weird? Er rar som bare det, men nå må du skjønne at det er veldig vanskelig å skrive når man ler!:P

Men du er vel så nysgjerrig å vite hva jeg skal gjøre når jeg får babyen at jeg må nesten svare på deg selv om du ikke tilhører pizzagjengen. Det er faktisk ikke slik at jeg kan sove når det passer meg...om jeg hadde hatt valget, så hadde jeg jo sovna når jeg la meg, men det er dritvanskelig når man sliter med søvnproblemer. Heldigvis fant jeg ut at jeg fikk mye bedre søvn av å sove om dagen, så det gjør jeg nå...litt kjipt når man har jordmortime kl 11, men den skal jeg nok greie!

Så til babyen ja...vet ikke åssen det blir siden jeg aldri har opplevd det før. Om du hadde lest innlegget mitt ordentlig, så hadde du fått med deg at kjæresten min har vært i Russland, og da er det jo ingen andre jeg har måttet ta hensyn til den siste uka...dessuten så er det jo veldig vanlig at par ikke er sammen fra 8-16 pga skole og jobb! Og kjæresten min skjønner veldig godt at jeg trenger søvn, så han skal passe på babyen mens jeg hviler...han blir tross alt pappa, og får like mye ansvar som meg. Så da kan jo jeg passe på babyen om natta når jeg likevel er våken!

Er faktisk overraska at anonym ikke har rakka ned på den dårlige økonomien min...tenk så jævla dårlig mor jeg blir når jeg nesten ikke har råd til en frokost!o.O

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...