Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #1 Del Skrevet 18. september 2006 Vi har vært på ultralyd og fått konstatert at det mest sannsynlig befinner seg en gutt i magen. Hadde store problemer med å finne navn sist, og vi vet ikke vår arme råd denne gang. Må nevne at jeg er lærer, og at jeg har vært det i mange år. En del navn er derfor utelukket, særlig populære navn. Noen gode forslag? Jeg lurer også på om noen vet om det finnes en navnebok med muligheter for å søke etter navn med spesielle betyninger? Victor betyr seier, og det hadde vært fint å finne et annet navn med lignende betydning. Takker for hjelp! ps. signerer med anonym fordi jeg ikke vil bli gjenkjent... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #2 Del Skrevet 18. september 2006 Dytter litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #3 Del Skrevet 18. september 2006 Heisann.. Venter ogsaa en gutt, og er og veldig usikre paa navnevalg. Er ikke saa viktig for oss at det ikke er et popul'rt navn eller mye brukt, bare det er et navn vi begge liker. det er det som er problemet her. Menmen... Victor er jo fint navn. Hva med Sverre....? Det betyr villstyring eller noe i den dur.. hehe.. Er ikke saa veldig vanlig, selv om det naa er komt en prins ved det navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. september 2006 #4 Del Skrevet 18. september 2006 Personlig liker jeg godt Sverre, men jeg synes det er litt dumt at det blir utalt så ulikt på øst-norsk og vest-norsk siden vi er en salig blanding av folk fra alle kanter av landet i familien... Andre forslag mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godiva med 3 gull Skrevet 18. september 2006 #5 Del Skrevet 18. september 2006 Du har jo Navneguiden her på BIM. (på gult felt til venstre) pløyet den selv.. uten hell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…