Gå til innhold

Hei! Hvor mange...

ventos

Anbefalte innlegg

er vi som er høygravide her inne nå? (sept.og okt. babyer)

Vi har full nedtelling her hos oss nå. Terminen er 20. okt, men blir nok før. Får vel en dato for ks. i morgen.

Kjenner jeg er litt lei av søvnløse netter, halsbrann, leggkramper osv...

De siste ukene nå skal gå med på å innrede babyrommet ferdig, vaske og stryke tøyet hans:-)

Gleder oss til å treffe han nå, og det gjør storesøsknene også. Tror de er litt lei av den gravide mammaen sin;-)

Ha en flott innspurt alle sammen!!

Fortsetter under...

Hei.

Har termin 20 oktober jeg også!!!!

Begynner og bli passe lei. Har fire barn fra før av....

Blir så deilig og kunne bruke kroppen sin på normal måte igjen...

Var på sykehuset på fredag,jordmora der tror jeg får sønnen min om ikke lenge....Gleder meg.....

Alle de andre barna har også kommet føre tiden da!!!!

Lykke til alle sammen

Jeg er også høygravid! Skulle egentlig ha ks den 18. oktober, men gynekologen min mente det ble for sent - så nå venter jeg på nytt brev fra sykehuset. Blir vel en gang i uke 41. Utrolig rart å tenke på at jeg bare har tre uker igjen..... Er ikke særlig lei, kanskje mer tålmodig enn før? Men så er formen veldig bra, heldigvis.

Vi gleder oss også veldig til å treffe veslejenta vår. Må si jeg tenker mye på hvordan hun er, hvem hun ligner på, osv. Alt er klart, tøyet er vasket og strøket, så nå er det kun igjen å pakke sykehusveska.

Ha en flott innspurt selv :-)

Hei!

Har termin 28. oktober, så jeg håper det blir en oktoberbaby på meg også. (Men er redd det blir november siden jeg er førstegangs, men..)Har iallefall 39 dager igjen og er høygravid - gleder meg vanvittig til å se den lille og hvem h*n ligner - og til å bli ferdig med gravidlivet! Tenk å få sove på magen og gå med vanlige klær... åh lykke :-)

Lykke til alle sammen :-)

Annonse

Betryggende at andre slik som deg har så god erfaring at de vil tilbake for å føde for andre gang. Jordmora mi har god statistikk i forhold til at de aller aller fleste av hennes førstegangsfødende ender opp med å faktisk kunne føde på abc, så ved godt mot så langt. Lykke til, ikke mange dagene igjen for deg nå forhåpentligvis!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...