fox`y Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 mensen er 2 uker forsinka no, så lurer på om jeg er gravid eller hva d er??? isåfall vist jeg er gravid (kjønn??) født 09.12.82 han 04.10.82 Kjerlighet? økonomi? takker masse for svar vist noen gidder=O)
fox`y Skrevet 18. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2006 dytter enda litt=O) håper noen svarer
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 Hei! Får ikke opp graviditet, jeg, men det trenger jo ikke å stemme... Er du "aktiv prøver"? Isåfall skal jeg hjelpe til med å krysse fingre;0) Har du barn fra før? Om du vil kan jeg forsøke å se på når det ev. blir i fremtiden... Så kjærlighet.. Jeg enser at dere er to mennesketyper som passer vannvittig bra sammen. Kanskje har dere nokså lik bakgrunn, humor, verdier og slike ting som virker styrkende på forhold!? Men jeg enser at her er noe "mellom" dere på en måte, en slags sperre. Jeg får bare denne opp som en slags kraftig bjelke" (høres søkt ut, ja;) men den er nok et symbol på noe stort noe som dere kanskje er uenige om? Vet ikke om det er pga barn... Men om dere løser dette, og satser, vil dere unne lykkes godt. Dere virker begge som mennesker som gjerne VIL få det til, og det er alltid et godt utgangspunkt:0) Så økonomi. Jeg enser at dere får noen litt uventede penger, eller en sum dere "har glemt" skulle komme inn. Slikt som skattepenger el. Muligens en liten gevinst av noe slag! Ikke så veldig mye, men likevel kjærkomment... Får opp at økonomien deres er grei nok, liksom, men dere ønsker gjerne å styrke denne. Vet ikke om du ble noe klokere nå, men;0) Lykke til!
fox`y Skrevet 18. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2006 ok takk takk. Lurte bare siden mensen er 2 uker forsinket.har en gutt som er født 03.07.05 fra et tidligere forhold. vi er litt uenig ang barnefaren der d er d jeg kommer på i farten, er usikker på meg selv ang dette for jeg vill ikke såre noen av de... Kan du se om d er lenge til d kommer barn da?? har jo lyst på ettervert så håper på d=O) tusen takk for at du svarte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå