Gå til innhold

Hjelp!!! Finner ikke arvesmykke :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei

det dukket opp en dame her før jeg gikk inn på inlegget ditt...tror det er din farmor...hun er ikke så høy..rundt 165 vil jeg tru...slank..kort med en mørk blond farge i håret..briller..rundt 75år ???unsett en koselig dame..denne damen henviser meg til en komode med klær i..ser ut for å va en litt eldre præg på denne komoden..hun mener smykket ligger der???

Oi det høres ut som Farmor det. :) Så smykket sist når jeg var på besøk hos mamma. Trodde jeg hadde fått det med meg, men har ikke sett det siden. Mamma har noen komoder som er litt eldre så jeg skal høre om hun kan se etter.:) Håper jeg finner det der..:))

Skal gi deg tilbakemeld.

Takk

Hei.Lurte på om du kunne hjelpe meg med en annen ting også.?

Jeg har aldri hatt kontakt med morfar av den grunnen at jeg ikke vet hvem han er. Mamma skal prøve og finne han. Kan du se om hun kommer til og møte han.? Hun er født 05.07.1953

Takk

Annonse

jeg får følesen av at det ligger i en slags lomme av rødt semsket skinn. Ligner litt på en sånn tøylomme som man kan ha silverbestikk i liksom. (skjøner du hva jeg mener)?.Får følesen av at det ligger sammen med noen andre smykker.

Hmm. Skjønner hva du mener. men jeg har ikke noe sånnt hjemme. Spurte moren min siden det er der jeg så det sist. men hun kommer heller ikke på noe. men vi prøver og lete. Er veldig synd dette her. Lurer på om jeg kanskje kan ha mistet det ut av bagen eller noe. For jeg føler at jeg har sett overalt. men jeg gir ikke opp. :)) Har du kanskje noen mer ????

Takk for at du prøver :)

Du har ikke en rød veske i semsket skinn da, eller en veske i semsket skinn, kanskje nyansen på fargen jeg ser lyver litt. Men får frem at det liger i en slags lomme med rødt (rødaktig semsket skinn irundt. Kan det hjelpe mer??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...