Miss Venus Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 Noen her som har hatt UL på Riksen? Hvordan var JM i forhold til å se etter kjønn? Måtte dere betale for bilder fra UL?
Havi Skrevet 18. september 2006 #2 Skrevet 18. september 2006 Hei! Jeg har vært på UL på Riksen tre ganger, Syns de virker veldig proffe og er ok hyggelige. Har fått med bilder gratis hver gang. Men det er forskjellig hvor mange og hvordan de ser ut, de velger ut de beste som du får med deg hjem. Jeg har aldri sett etter kjønn, så det vet jeg ikke. Men jeg tror de ser etter det om dere vil det! Forrige gang spurte JM om vi ville vite det, denne gangen spurte hun ikke i det hele tatt. Vi spurte ikke heller, iom at vi ikke ville vite det... Lykke til på UL!
Gjest Skrevet 18. september 2006 #3 Skrevet 18. september 2006 hei har hatt ul der med frøkna på 9 mnd å har ul nå med siste mann!!!(håper på gutt nemlig) de sier hva det er hvis du vil.. det har de gjort for meg da... så jeg gleder meg til ul 26 okt for da får vi se... juuhuuuu.. lykke til...
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 18. september 2006 #4 Skrevet 18. september 2006 Synes jordmor var kjempehyggelig og tok seg forholdsvis god tid. Det var ikke noe problem at vi ville se kjønn, og hun tror det blir en jente denne gang (vi har en gutt fra før). Vi har fikk med 5 bilder fra ordinær UL, men måtte ikke betale for dem - sånn som man må på Ullevål.
Dingeling Skrevet 18. september 2006 #5 Skrevet 18. september 2006 hei.. jeg har oxo vært på ul på Riksen og syns d var en fin opplevelse.. god tid og vi fikk 2 bilder med.. gratis.. er ikke helt enig i terminen vi fikk,men hva kan man gjøre?
Guba *mamma07+09+12?* Skrevet 18. september 2006 #6 Skrevet 18. september 2006 Jeg er veldig fornøyd med UL på riksen. JM tok seg god tid og forklarte godt hva hun gjorde osv.. Hun spurte om vi ville vite kjønnet, noe vi ville. Fikk 4 fine bilder av jenta vår, helt gratis:)
MM med spire Skrevet 18. september 2006 #7 Skrevet 18. september 2006 jeg er på ul på Riksen hver mnd. Hvis noen nye leger/sykepleiere er med spør de altid om jeg vil vite det... Synes de er helt supre, fine bilder har jeg fått med hver gang, både vanlige ul og 3d bilder...uten å spørre om det til og med heia riksen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå