Gå til innhold

Ny her, og lurer på om noen kan hjelpe meg?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Har ikke prøvd å bli gravid lenge, så kan lite om hva som er lurt og hva som er normalt. Tok en graviditetstest forrige fredag. Den var negativ, tok den kanskje for tidlig... Venta mens tirdag. Den kom tirsdag og varte til søndag. Var ikke vanlig, mest brunaktig det som kom, lite frisk, og ikke så mye. Ingen fulle blå tamponger ihvertfall. Lurer på hva dette kan bety. Noen som vet? Takknemlig for svar: )

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit! =)

Vet ikke helt hva det betyr, men har selv hatt dette noen få ganger. Det har også vært litt klumpete hos meg (sorry detaljer) Men så har neste mens vært normal.

Dette hjalp deg ikke noe da, men ville bare fortelle deg at jeg også har hatt det slik. Trenger nok ikke bety at det er noe galt. Har tenkt litt på om det kunne ha vært en SA jeg da. Husker jeg var hos legen en gang det var slik. Han tok en grav. test på meg, og sa at jeg ikke hadde vært gravid.

Håper noen andre får til å hjelpe deg bedre enn meg :-)

Hei igjen! Men trur du det kan være noen der alt? Eller er det vanlig med sånn en blødning iblant? Pleier å være sånn før mensen setter ordentlig i gang, men nå begynner den ikke... (Spotting dere kaller det kanskje?)

Det kalles spotting ja. Jeg bruker normalt å spotte litt før tanta kommer. Hos meg også, så kom tanta aldri. Jeg ville ha tatt en test for å sjekke, hvis tanta ikke enda har vist seg. Legen ville ta en test hos meg den gangen jeg var der han også.

Lykke til! =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...