Gå til innhold

Ny ul i dag (stim behandling)

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg på ul for n'te gang og håper at eggene mine nå har respondert bra på 112,5 ml Menopur. Grrr, jeg er så utålmodig nå og føler at jeg lever i vakum i påvente av EL sprøyte og FORHÅPENTLIGVIS en ny gryende graviditet... *klappe fort i hendene*. Jeg har stukket siden 27.8 men har hatt utrolig lave doser fordi de vil modne så få egg som mulig slik at vi kan ha vanlig samleie uten at det blir femlinger... hehe. Fyttirakkern så klar jeg er for at noe skjer snart! Klar som et EGG!

Hvordan går det med dere i dag da ladies?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6353767-ny-ul-i-dag-stim-behandling/
Del på andre sider

Fortsetter under...

*smiler bredt* !

Somebody has to do the dirty-work you know...

And when the one to do it is you...

You`ll better enjoy it as well !!

*********C";)**********C";)*****************C";)************************C";)***

Annonse

Hei snooopi

Ja, det har vært lenge siden vi har hatt de gode samtalene våre, men vi får ta det igjen når du har tilgang på pc igjen. :o)

Ahh, dette har vært litt av et "waiting game". Men nå er vi i alle fall i gang og det er slutt på stikkingen for denne gang. Jeg får ikke gel en gang! :o( Spennende å skulle lage baby på egen hånd... Får håpe vi klarer det! Har til onsdag å gjøre det på, så det er bare å henge i. Puh... hehe. Håper jeg har mer enn sommerfugler i magen om ca 2 uker når det er tid for CB testing.

Hvordan går det med deg?

Klemmer fra

God morgen fruer og frøkener!

I dag kan jeg teoretisk sett være ruger. Jeg håper men tør ikke håpe for mye. Har uansett to prøvedager til. :o) Jeg synes denne "selvprøvingen" er veldig risky med tanke på at det ikke trenger å være egg i de 3-4 brukbare folliklene jeg har. Jeg følte meg tryggere med egguthenting, men det er jo litt spennende å prøve på egen hånd også da.

Uansett, jeg trysser fingre og tær og håper på en positiv graviditetstest om ca 14 dager.

Ha en fin dag! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...