cemor c Skrevet 18. september 2006 #1 Skrevet 18. september 2006 På DIB har vi hemmelige venner, dvs. en organiserer og "parrer" de som melder seg på, så sender man ett hyggelig brev (og gjerne en liten oppmerksomhet) til denne hemmelige vennen man har fått utlevert! Det er veldig hyggelig å få ett brev i postkassen som ikke er reklame eller regning!!!!!!!!!! c",) Er det noen som vil være med, så kan jeg godt organisere det! Det jeg da trenger, er; nick, navn og adresse. Så kan vi ha det litt hyggelig noen dager, og hvem vet, kanskje det kan være starten på ett nytt vennskap???? Send meg en mail da vel?!?! [email protected] c",)
cemor c Skrevet 18. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2006 Dytter opp denne! -Sender ut i kveld! c",) Kom igjen jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke noe skummelt, det eneste du risikerer, er å få et hyggelig brev i postkassen, i stedenfor regning! hehe
cemor c Skrevet 19. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2006 Noen flere som vil være med? Det er kjempekoselig! c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå